• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

doorsturen e-card upc, geld voor serious request

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Parapluutje
  • Startdatum Startdatum
P

Parapluutje

Hallo allemaal,

Ik hoop dat dit de goede plek is...
Ik kwam net op de site van upc tegen:

Doe mee: elke kaart is een euro waard!*
Wil je ook iets doen voor dit prachtige doel? Stuur de onderstaande e-card dan naar iedereen die je kent. Voor elke Serious Request e-card die wordt verstuurd én wordt geopend, doneren wij namelijk € 1,- aan Serious Request.* Oftewel: elke kaart is een euro waard!

Er horen wel een paar voorwaarden bij:

Actievoorwaarden 3FM Serious Request actie
De volgende voorwaarden zijn van toepassing op de actie 'Elke kaart is een euro waard' voor 3FM Serious Request:

* Elke e-card dient naar een afzonderlijk e-mailadres te worden gestuurd. Het heeft geen zin een kaart meerdere malen naar één e-mailadres te sturen. De kaart wordt alleen meegeteld als deze naar een nieuw e-mailadres wordt gestuurd.

* Het maximum bedrag dat aan deze actie gekoppeld wordt, ongeacht de hoeveelheid verzonden kaarten, is € 2500,00. Dit betekent in de praktijk dat 2500 mensen een e-card kunnen versturen en dat in dat geval voor elke kaart 1 euro wordt gestort aan het goede doel. Minder mensen die meer kaarten sturen kan natuurlijk ook.

* Aan deze actie kunnen verder geen rechten worden ontleend.

Wat mij betreft zoveel mogelijk sturen!! (klik op de link)

https://ecards.upclive.nl/ecard/183
 
Terug
Bovenaan