P
Parapluutje
Hallo allemaal,
Ik hoop dat dit de goede plek is...
Ik kwam net op de site van upc tegen:
Er horen wel een paar voorwaarden bij:
Wat mij betreft zoveel mogelijk sturen!! (klik op de link)
https://ecards.upclive.nl/ecard/183
Ik hoop dat dit de goede plek is...
Ik kwam net op de site van upc tegen:
Doe mee: elke kaart is een euro waard!*
Wil je ook iets doen voor dit prachtige doel? Stuur de onderstaande e-card dan naar iedereen die je kent. Voor elke Serious Request e-card die wordt verstuurd én wordt geopend, doneren wij namelijk € 1,- aan Serious Request.* Oftewel: elke kaart is een euro waard!
Er horen wel een paar voorwaarden bij:
Actievoorwaarden 3FM Serious Request actie
De volgende voorwaarden zijn van toepassing op de actie 'Elke kaart is een euro waard' voor 3FM Serious Request:
* Elke e-card dient naar een afzonderlijk e-mailadres te worden gestuurd. Het heeft geen zin een kaart meerdere malen naar één e-mailadres te sturen. De kaart wordt alleen meegeteld als deze naar een nieuw e-mailadres wordt gestuurd.
* Het maximum bedrag dat aan deze actie gekoppeld wordt, ongeacht de hoeveelheid verzonden kaarten, is € 2500,00. Dit betekent in de praktijk dat 2500 mensen een e-card kunnen versturen en dat in dat geval voor elke kaart 1 euro wordt gestort aan het goede doel. Minder mensen die meer kaarten sturen kan natuurlijk ook.
* Aan deze actie kunnen verder geen rechten worden ontleend.
Wat mij betreft zoveel mogelijk sturen!! (klik op de link)
https://ecards.upclive.nl/ecard/183