• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Doorschakelen ?

Berichten
18
Een aantal weken geleden heb ik doorschakelen ingesteld met vakantie, dat werkte goed.
Thuis gekomen en weer uitgeschakeld, werkt goed.
Nu het vreemde van de laatste week, ik kreeg een melding van vrienden dat ik niet bereikbaar was, dit zelf met mijn mobiel uitgeprobeerd en dat klopte, ik kreeg wel een melding op mijn mobiel "doorschakelen onder voorwaarden actief" maar geen contact.
Ik heb iemand anders laten bellen maar geen contact, helpdesk gebeld die heeft doorschakelen uitgezet en kon verder niets vinden.
Na modem reset werkt alles weer normaal woensdag gedaan 1 dag gewerkt maar vandaag weer geprobeerd geen contact het werkt niet, ik zal dadelijk weer resetten en de HD bellen.
DE vraag is of iemand dit al eens heeft meegemaakt en wat de oplossing is.
 
Terug
Bovenaan