• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Doorschakelen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter GezLor
  • Startdatum Startdatum
G

GezLor

Ik had mijn huistelefoon doorgeschakeld naar mijn mobile, er werd gebeld vanuit de Filipijnen. Op de rekening stond een bedrag hiervoor. Ook zijn de kosten daar afgerekend. Ik dacht dat doorschakelen gratis was ?.....
:(
 
Doorschakelen is gratis, de dienst is dus gratis.
De gesprekskosten naar een mobile telefoon zijn niet gratis.
Waarvandaan gebeld wordt maakt niet veel uit denk ik.
 
Terug
Bovenaan