• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Doorschakelen: vreemde gang van zaken

  • Onderwerp starter Onderwerp starter creugers
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
C

creugers

Mijn vriendin zit voor langere periode aan de andere kant van het land, en heeft het niet bepaald breed. Daarom belt ze vrijwel dagelijks collect. Omdat ik geen gesprek wil missen van haar, schakel ik mijn huistelefoon door naar mijn mobiele telefoon.
Bij KPN werkte dat altijd perfect, en kon ik collect calls doorschakelen naar mijn mobiele telefoon.

MAAR........ Zodra ik mijn (Ziggo) telefoon doorschakel naar mijn mobiele telefoon, en ik controleer via mijn telefoon of alles werkt, en dan bel ik gewoon met de huistelefoon of met de fax (die nog op de KPN lijn zit) mijn eigen Ziggo nummer. Ik hoor dan meteen de ingesprektoon. Niks doorverbinden met mobiele telefoon!

Opmerkelijk....... Schakel ik het doorschakelen uit, dan rinkelt mijn telefoon continue. Op het scherm zie ik dan staan "Extern gesprek". En als ik oppak hoor ik gewoon de kiestoon. Verbreek ik de verbinding, dan rinkelt een paar seconde later de telefoon gewoon weer. raar maar waar!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan