Doorgifte van een premium kanaal wil maar niet lukken

erwin969

Forum Gebruiker
Berichten
1.251
Ik heb gisteren UPC gebeld dat ze een premium kanaal mogen toevoegen aan mijn pakket. 'Ok meneer, het kanaal staat er binnen een kwartier op', het werd een kwartier, een half uur, een uur en nog steeds niet het kanaal erbij. Vanochtend weer gebeld, ze hebben toen de opdracht weer opnieuw gegeven om het 'pakketje' opnieuw naar mijn box te zenden maar helaas. Ik heb tot op heden nog steeds de melding in mijn scherm dat ik 'geen toegang heb' met een knipperend beeld van een slotje. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben gehad of wellicht ook hebben. Bij de Motorola box ging dit allemaal vrij soepel en snel overigens en had ik nooit een probleem.
Is het nou zo moeilijk om dit te activeren?
 

HP Deskjet

Product Tester
Berichten
2.994
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik raad je sterk aan op je rekening te letten. UPC zal het kanal waarschijnlijk vanaf de van je aanvraag in rekening brengen
 
Topicstarter
Topicstarter
E

erwin969

Forum Gebruiker
Berichten
1.251
HP Deskjet zei:
Ik raad je sterk aan op je rekening te letten.  UPC zal het kanal waarschijnlijk vanaf de van je aanvraag in rekening brengen

Ja dat zal ook gebeuren, maar dan krijg ik de dagen dat ik niet heb kunnen kijken en dus ook gebeld heb naar de helpdesk, terug gevorderd op mijn factuur.
Maar daar gaat het niet om, het moet gewoon doorgeven worden, klaar.
 
Topicstarter
Topicstarter
E

erwin969

Forum Gebruiker
Berichten
1.251
Het probleem is inmiddels verholpen, toen ik vanochtend mijn TV aanzetten was het kanaal er ineens. Ik heb weer met de helpdesk gebeld en krijg het geld van 1 of 2 dagen netjes teruggevorderd op mijn factuur als het allemaal meezit.
 

HP Deskjet

Product Tester
Berichten
2.994
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
erwin969 zei:
Het probleem is inmiddels verholpen, toen ik vanochtend mijn TV aanzetten was het kanaal er ineens. Ik heb weer met de helpdesk gebeld en krijg het geld van 1 of 2 dagen netjes teruggevorderd op mijn factuur als het allemaal meezit.

Dat is in ieder geval netjes.
 
Topicstarter
Topicstarter
E

erwin969

Forum Gebruiker
Berichten
1.251
Re: 6 maanden vast aan premium kanalen

Ik belde vandaag UPC op om dat premium kanaal toch maar te cancelen omdat 15 euro extra me toch iets te duur is eigenlijk. Nou dat kon dus mooi niet, ik zit er 6 maanden aan vast. Maar gelukkig bleef ik voet bij stuk houden dat ik voor die paar dagen dat ik het nu heb, het toch wel gecanceld kon worden. Nee zei men dit is nieuw bij de nieuwe mediabox, je zit 6 maanden vast aan een premium kanaal. Bij de oude kon je wel zo opzeggen. Belachelijke regeling die mij niet bekend was. Vandaar dat ze een uitzondering maakte omdat ik het niet wist en omdat het sinds kort een regel is dat je 6 maanden er aan vast zit. Met wel de boodschap of ik dit in het vervolg wel wilde bedenken dat ik er 6 maanden vast aan zit. Dat zou ik doen.
Ik heb nu wel tot het eind van de maand dit kanaal, maar betaal er ook voor dus dat lijkt me terecht. Eind januari wordt het kanaal uit gezet.
Kortom: voet bij stuk houden wil best werken. En voor een ieder die een premium kanaal toegevoegd wil hebben aan zijn pakket. Hou in de gaten dat het dan gelijk voor 6 maanden is. Nieuwe regeling!!
Belachelijk eigenlijk, ze zijn er wel weer achter bij UPC. Zoiezo vind ik de kosten van 15 euro best wel prijzig voor een premium kanaal.
 

henkjan99

Forum Gebruiker
Berichten
953
Die prijs wist je vooraf ook. Bezint eer ge begint! 15 euro is inderdaad zwaar overdreven duur voor 1 zender. Maar ja, UPC moet toch ergens op verdienen!
 
Bovenaan