Ik had in April een alles-in-1 Voordeelpakket met 60 Mb aangevraagd met HD TV .
6 maanden 25,45 euro korting per maand (Geldig t/m 13/09/2013
Maar omdat ik later Royaal erbij wilde hebben verviel opeens mijn korting .
En werd alles afzonderlijk berekend .
Nu heb ik Gisteren iemand van de klantenservice aan de lijn gehad .
Maar door een misverstand heb ik nu een Alles-in-1 Standaard pakket
Krijg wel wat terug maar heb dan nog niet de korting die mij ooit is beloofd .
Waarom kan ik niet gewoon terug naar een alles Voordeelpakket of iets anders wat vergelijkbaar is ?
Bijvoorbeeld een alles-in-1 Standaard pakket met Royaal .Wel minstens voor de prijs die mij ooit is beloofd .
Graag hiervoor een oplossing ?
6 maanden 25,45 euro korting per maand (Geldig t/m 13/09/2013
Maar omdat ik later Royaal erbij wilde hebben verviel opeens mijn korting .
En werd alles afzonderlijk berekend .
Nu heb ik Gisteren iemand van de klantenservice aan de lijn gehad .
Maar door een misverstand heb ik nu een Alles-in-1 Standaard pakket
Krijg wel wat terug maar heb dan nog niet de korting die mij ooit is beloofd .
Waarom kan ik niet gewoon terug naar een alles Voordeelpakket of iets anders wat vergelijkbaar is ?
Bijvoorbeeld een alles-in-1 Standaard pakket met Royaal .Wel minstens voor de prijs die mij ooit is beloofd .
Graag hiervoor een oplossing ?