• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Door het toevoegen van Royaal raak je alle kortingen kwijt .

Berichten
80
Ik had in April een alles-in-1 Voordeelpakket met 60 Mb aangevraagd met HD TV .
6 maanden 25,45 euro korting per maand (Geldig t/m 13/09/2013
Maar omdat ik later Royaal erbij wilde hebben verviel opeens mijn korting .
En werd alles afzonderlijk berekend .
Nu heb ik Gisteren iemand van de klantenservice aan de lijn gehad .
Maar door een misverstand heb ik nu een Alles-in-1 Standaard pakket
Krijg wel wat terug maar heb dan nog niet de korting die mij ooit is beloofd .

Waarom kan ik niet gewoon terug naar een alles Voordeelpakket of iets anders wat vergelijkbaar is ?
Bijvoorbeeld een alles-in-1 Standaard pakket met Royaal .Wel minstens voor de prijs die mij ooit is beloofd .

Graag hiervoor een oplossing ?
 
Re: Door het toevoegen van Royaal ben ik alle kortingen kwijt .

Als je een alle in een pakket hebt en daar iets aan veranderd vervalt je contract en eventuele kortingen en krijg je een nieuw (jaar)contract.
Dat is de standaard regel.

Als je met de helpdesk niet verder komt kun je een PM sturen aan een administratief lid van het UPC webcareteam. Misschien dat je daarmee tot een bevredigende oplossing komt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Door het toevoegen van Royaal ben ik alle kortingen kwijt .

Inmiddels weer een gesprek met mensen van de klantenservice gehad .
Ik wacht op mijn volgende rekening .
 
Re: Door het toevoegen van Royaal ben ik alle kortingen kwijt .

Eventjes schuiven

Dit werd er beloofd De eerder ontvangen mediabox moest nog wel worden verrekend maar daar gaat het nu niet om
3f647a887c350ccb272fca3441a4e1e4.png

.

Royaal erbij Staat nergens dat er van alles wordt veranderd .
88be8f52763c45c0bcb48e8a507c1ded.png


€ 121,- per maand

7c8bbcda9447d67b4281a98952aa2cc7.png


In juli wordt een abonnement aangeboden .Betaal ik dit :
37c232b863127738c3ea0c2afa7b5b45.png

ff8b12cbe4839f6ad7279c903c49dfb3.png


Nu betaal ik nog teveel .Bovendien nog €2 meer voor een extra Mediabox en wordt het ook nog eens 2 maanden verlengd .

En dat alleen maar omdat ik Royaal erbij heb genomen .
Heb een keer contact gehad met Ester maar krijg geen reactie meer .
 
Re: Door het toevoegen van Royaal ben ik alle kortingen kwijt .

Johnny54 zei:
Als je een alle in een pakket hebt en daar iets aan veranderd vervalt je contract en eventuele kortingen en krijg je een nieuw (jaar)contract.
Dat is de standaard regel.

Als je met de helpdesk niet verder komt kun je een PM sturen aan een administratief lid van het UPC webcareteam. Misschien dat je daarmee tot een bevredigende oplossing komt.

Laatste tijd rustig met Webcare .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Houd jij wel rekening met de datums.
Die rekeningen die je laat zien gaan over bijna 2 maanden. 8-7 t/m 31-8
Het is dus helemaal geen € 121 per maand

Webcare heeft het alles behalve rustig. Vandaar ook vaak late reacties.
Je kunt toch ook gewoon de helpdesk bellen. Dat is gratis via telefoonnummer 1200
Dan kun je vertellen wat er volgens jou fout zit en zij kunnen jou uitleggen hoe de factuur in elkaar zit en of het wel/niet klopt.
 
Ik zit in een soort vergelijkbare situatie.
Door wat foutjes hier en daar en misschien wat mis communicatie tussen mij en de hd waarvoor ik geen schuldige wil aanwijzen heb ik niet meer het abonnement waarvoor ik had gekozen.
Op zicht niet zo erg daar je het zelf tegenwoordig kan aanpassen als je bent ingelogd op mijn upc denk je.
Niets is minder waar je kan inderdaad je abonnement dan aanpassen maar er zijn dan verschillende opties die je dan mist welke je wel terug vind als je uitlogt en daarna naar upc.nl gaat.
Heel vreemd dat o.a bijvoorbeeld de korting van de extra upc mediabox wel wordt mee genomen op upc.nl en niet als je bent ingelogd dan staat er enkel dat de extra opties worden mee genomen in je nieuwe abonnement.
Verder moet je ook even opletten want het lijkt dan bij de vergelijking door upc dat je dan voordeliger uit bent maar je extra opties zijn er niet bij opgeteld!
Heel raar want nu moet je als nog zelf apart gaan zitten zoeken wat die kosten zijn en het er dan zelf bij optellen.
Verder kon ik alleen kiezen voor 120mb en niet hoger laat staan de keuze maken om te downgraden.
Heel veel dingen dus nog die ik graag verbeterd zou zien ik moest nu weer beroep doen op een van de medewerkers hier dat kost hun tijd en mij kost het ook weer tijd wat eigenlijk helemaal niet nodig is.
 
Johnny54 zei:
Houd jij wel rekening met de datums.
Die rekeningen die je laat zien gaan over bijna 2 maanden. 8-7 t/m 31-8
Het is dus helemaal geen € 121 per maand

Volgens mij klopt de factuur prima en de korting wordt nog steeds berekend, alleen zie je nu bijna twee maanden op je factuur. (Daarom betaal je 7.10 euro voor je extra mediabox ipv 4, maar dat is omdat je
bijna twee maanden hier krijgt)
 
casperd zei:
Volgens mij klopt de factuur prima en de korting wordt nog steeds berekend, alleen zie je nu bijna twee maanden op je factuur. (Daarom betaal je 7.10 euro voor je extra mediabox ipv 4, maar dat is omdat je
bijna twee maanden hier krijgt)
Korting wordt berekend maar op wat voor bedrag .
 
Johnny54 zei:
Houd jij wel rekening met de datums.
Die rekeningen die je laat zien gaan over bijna 2 maanden. 8-7 t/m 31-8
Het is dus helemaal geen € 121 per maand

Webcare heeft het alles behalve rustig. Vandaar ook vaak late reacties.
Je kunt toch ook gewoon de helpdesk bellen. Dat is gratis via telefoonnummer 1200
Dan kun je vertellen wat er volgens jou fout zit en zij kunnen jou uitleggen hoe de factuur in elkaar zit en of het wel/niet klopt.

De periode je zegt klopt wel maar ik heb je dan ook niet laten zien hoe de andere maanden eruit zien .
Esther gaat het uitzoeken .
 
Terug
Bovenaan