• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Door bliksem inslag geen TV -Internet alleen wifi

Berichten
1.432
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
::) ::)

Weet jullie raad wat moet ik doen met bliksem inslag op zondag nacht op maandag 28-07-2014 ,geen TV en internet alleen wifi bekabeling doet het niet.

weet jullie wat met bliksem inslag probleem met internet bekabeling wel wifi raar he,, ooha ja natuurlijk bel ik helpdesk upc straks.
 
Maar goed wat wil je nu precies zeggen, ja je hebt geen internet/tel dus zou je upc moeten bellen ....
 
Kijk eerst naar je modem: branden de eerste vier lampjes? Zo niet, sluit de signaalkabel dan opnieuw aan. Reset je modem ook natuurlijk.

Als je daarna UPC belt ben je de helpdeskmedewerker meteen al een paar stappen voor. Scheelt tijd en belkosten. :)
 
8) 8) Thanks had gebeld upc helpdesk na overleg moet andere hdmi kabel zegt ie ,ik heb andere hdmi geprobeerd maar geen resultaat , dus morgen maar weer bellen ,voorlopig doe met scart kabel kan ie wel.

Misschien is de hdmi uitgang van de box stuk gegaan door de bliksem inslag ?? weet niet ieder geval ik moet HD kunnen kijken anders is abo waardeloos betaal ik voor.
 
Heb je de mediabox al eens op een andere HDMI poort van de Tv aangesloten.
Mogelijk heeft de Tv een "tik" gehad en is die niet meer lekker.
 
8) Ik ga proberen Johnny54 later want nu kijk ik via satelit , pc van mijn zoon bekabeling ook niet werk , ik had van middag andere poort uitgang LAN verbinding doet het wel nu ,dus ik denk ook zelfde geval met hdmi poort van die tv-box ,jammer er zijn maar een hdmi poort in de box zit,maar ieder geval ga proberen jou idee.


Thanks allemaal voor de respon.
 
Als je tv idd een tik heeft gehad is toch(als tv niet al teoud is) kwestie van je verzekering opbellen en kijken of het onder verzekering valt, scheelt je dan weer nieuwe tv kopen :)
 
hey devil-strike ,ik heb 4hdmi poort tv ik had alle poort geprobeerd samen met upc HD nope geen beeld , met moeite krijgt ik monteur ze geloven niet dat hun media box hdmi poort door de ''tik'' van bliksem kapot gaat net zoals bekabeling modem internet ook zo ,maar die heeft 4poort uitgaang LAN dus had ik naar andere poort er in gedaan de kabel ja,,,hoor hij is weer online bekabeling dus, de poort die kapot gaat.

wacht morgen russen 12-18.00 uur monteur van upc.

Thanks allemaal
 
Kan gewoon kapot gaan idd. Trouwens al ander apparaat geprobeert op je tv aan tesluiten op 1 van je hdmi porten, dan weet je iig zeker dat het je tv wel of niet kapot is(als je laptop hebt met hdmi of xbox/ps) eens aansluiten en kijken of je iig wel beeld krijgt op je tv.
 
Yess Devil-strike bedank voor het idee ,ik heb gedaan. :6 :6

ik heb AC-Ryan media speler aangesloten naar hdmi tv doet het gewoon ,zelf heb ik AC-Ryan in de hdmi van tv aangesloten doet het de Ac-Ryan gewoon en afgespeel ook nog, dus zit ik dik in hdmi uitgang van de box is kapot.
 
Terug
Bovenaan