Robocop0860
Product Tester
- Berichten
- 1.522
- Internet
-
- Ziggo
- Digitale TV
-
- Ziggo
Beste lezers,
Afgelopen vrijdagochtend zijn we hier in Almere geconfronteerd met diverse blikseminslagen, waardoor er bij meerdere buren diverse apparaten defect zijn geraakt.
Bij ons de receiver stuk en de mediabox gaf geen beeld en geluid meer.
Afgelopen vrijdag gebeld en de monteur kwam gisteren, woensdag 2 aug, om 14.30. Dus al sinds vrijdag geen mediabox of te wel digitale tv.
Monteur begint te meten, versterker(van upc)in meterkast stuk en de mediabox ook stuk.
Nieuwe mediabox en nieuwe versterker, mediabox moet weer geactiveerd worden en nadat dit was gebeurd verschijnt in beeld dat je zo'n 15 min moet wachten en dan een demofilmpje te zien krijgt en dat vervolgens de mediabox gebruikt kan worden.
Monteur weg en dus wachten. 18.00 uur, nog steeds geen beeld (alleen het beeld met de 15 min wachten tekst), bellen met UPC,
"uhuhuh meneer uhuhu sorry maar er is iets verkeerd gegaan, want wij kunnen u nieuwe box niet aktiveren want er is ook een nieuwe smartkaart geinstaleerd en de monteur heeft deze gegevens niet doorgegeven, wilt u even de gegevens doorgeven? "is goed hoor doe ik even" Oke dan heeft u binnen een uur weer beeld.
20:15, nog geen beeld, tel gaat,"Met UPC uhuhu wij kunnen u box niet aktiveren want de oude smartkaart is niet gedeactiveerd en wij weten niet en de kaart is ergens anders, "O, toevallig mbij de buren op 23
? "ja meneer dat klopt" "o, dan loop ik wel naar de buren en bel wel weer terug.
Aanbellen bij de buren op 23, "Mediabox buurman



die hebben wij niet we werden net al gebeld door UPC en die meneer werd nog boos ook omdat we het nummer van de smartcard niet konden vinden" Oke, dank u, ik weet genoeg.
UPC weer bellen"met UPC," Weer het hele verhaal vertellen" "O, meneer geen probleem dan gaan we de oude kaart even deactiveren en activeren we u nieuwe kaart en dan heeft u zo weer beeld, met een uurtje".
21:30, nog geen beeld, weer bellen," uhuhuh ik zie het al, me collega heeft de verkeerde gegevens doorgegeven ik ga het in orde maken en sorry, excuses (al teveel gehoord) u heeft zeker met een uur beeld.
Mijn wekker loopt om 05.15 af, dus ik eve kijken, nog geen beeld.
08.15 donderdag 4 aug. " Meneer dat kan ook niet want bij het swappen van een mediabox(omruilen en nieuwe smartcard) heeft u pas na 24 uur beeld"
Nou fijn dat u het allemaal zo verschillend verteld, zo word het erg duidelijk voor de klant.
Maar ik bel u vanmiddag op en dan is het in orde." 16:15 uur, "meneer met UPC, het probleem is opgelost en u heeft als het goed is beeld" Oke dan ik ben met 10 thuis en ga kijken, zo niet bel ik wel wee".
Thuisgekomen, ja inderdaad beeld, echter 75% van alle zenders blokkerig en met flink wat geluidsuitval en de programma gids werkt niet (guideknop op afstandbediening) weer bellen,"Met upc (weer het verhaal vertellen) ja meneer dan moet er een monteur komen want ik meet geen signaal bij u vwb de mediabox, maar wil u even de kabels controleren enz enz en o, ja als het niet aan de mediabox ligt moet u wel voorrij kosten betalen als er een monteur komt."maar meneer de monteur is gistern geweest heeft alles, maar dan ook alles gemeten, nieuwe box nieuwe versterker." "ja meneer dat kan best maar ik kan verder niets voor u doen er moet een monteur komen.
GOED ik zal u besparen hoe ik mezelf voel maar ik ben er helemaal klaar mee. Ik heb chello, digitale telefonie, digitale tv, maar zelfs dat argument is niet voldoende om dit bedrijf te laten bewegen zoals het zou moeten, de info die door de HD word gegeven verschild per tel. gesprek en inmiddels heb ik al bijna een week geen digitale tv en ben al flink wat euro's kwijt aan telefoonkosten, maar niemand van UPC die maar iets daarover zal zeggen of spreekt over een tegemoetkoming.
En nu
? als het goed is belt de meneer van gisteravond om 19:00 uur terug om te vragen of nu alles goed is , dus dan zal ik wel zien, voorlopig slecht beeld slecht geluid en een guide die het niet doet, dus ik zal wderom weer een verlof dag moeten maken om de monteur te laten komen. :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
sorry, maar ik moest het even kwijt en met jullie delen, want ik vind dit echt NIET klantvriendelijk, momenteel kan UPC voor mijn dus even beter niet bestaan.
Laat ze beginnen met afstemming van verhalen tegen de klanten, als de mediabox word gewisseld duurt dat 24 uur, enz
Rob
Afgelopen vrijdagochtend zijn we hier in Almere geconfronteerd met diverse blikseminslagen, waardoor er bij meerdere buren diverse apparaten defect zijn geraakt.
Bij ons de receiver stuk en de mediabox gaf geen beeld en geluid meer.
Afgelopen vrijdag gebeld en de monteur kwam gisteren, woensdag 2 aug, om 14.30. Dus al sinds vrijdag geen mediabox of te wel digitale tv.
Monteur begint te meten, versterker(van upc)in meterkast stuk en de mediabox ook stuk.
Nieuwe mediabox en nieuwe versterker, mediabox moet weer geactiveerd worden en nadat dit was gebeurd verschijnt in beeld dat je zo'n 15 min moet wachten en dan een demofilmpje te zien krijgt en dat vervolgens de mediabox gebruikt kan worden.
Monteur weg en dus wachten. 18.00 uur, nog steeds geen beeld (alleen het beeld met de 15 min wachten tekst), bellen met UPC,
"uhuhuh meneer uhuhu sorry maar er is iets verkeerd gegaan, want wij kunnen u nieuwe box niet aktiveren want er is ook een nieuwe smartkaart geinstaleerd en de monteur heeft deze gegevens niet doorgegeven, wilt u even de gegevens doorgeven? "is goed hoor doe ik even" Oke dan heeft u binnen een uur weer beeld.
20:15, nog geen beeld, tel gaat,"Met UPC uhuhu wij kunnen u box niet aktiveren want de oude smartkaart is niet gedeactiveerd en wij weten niet en de kaart is ergens anders, "O, toevallig mbij de buren op 23

Aanbellen bij de buren op 23, "Mediabox buurman





UPC weer bellen"met UPC," Weer het hele verhaal vertellen" "O, meneer geen probleem dan gaan we de oude kaart even deactiveren en activeren we u nieuwe kaart en dan heeft u zo weer beeld, met een uurtje".
21:30, nog geen beeld, weer bellen," uhuhuh ik zie het al, me collega heeft de verkeerde gegevens doorgegeven ik ga het in orde maken en sorry, excuses (al teveel gehoord) u heeft zeker met een uur beeld.
Mijn wekker loopt om 05.15 af, dus ik eve kijken, nog geen beeld.
08.15 donderdag 4 aug. " Meneer dat kan ook niet want bij het swappen van een mediabox(omruilen en nieuwe smartcard) heeft u pas na 24 uur beeld"
Nou fijn dat u het allemaal zo verschillend verteld, zo word het erg duidelijk voor de klant.
Maar ik bel u vanmiddag op en dan is het in orde." 16:15 uur, "meneer met UPC, het probleem is opgelost en u heeft als het goed is beeld" Oke dan ik ben met 10 thuis en ga kijken, zo niet bel ik wel wee".
Thuisgekomen, ja inderdaad beeld, echter 75% van alle zenders blokkerig en met flink wat geluidsuitval en de programma gids werkt niet (guideknop op afstandbediening) weer bellen,"Met upc (weer het verhaal vertellen) ja meneer dan moet er een monteur komen want ik meet geen signaal bij u vwb de mediabox, maar wil u even de kabels controleren enz enz en o, ja als het niet aan de mediabox ligt moet u wel voorrij kosten betalen als er een monteur komt."maar meneer de monteur is gistern geweest heeft alles, maar dan ook alles gemeten, nieuwe box nieuwe versterker." "ja meneer dat kan best maar ik kan verder niets voor u doen er moet een monteur komen.
GOED ik zal u besparen hoe ik mezelf voel maar ik ben er helemaal klaar mee. Ik heb chello, digitale telefonie, digitale tv, maar zelfs dat argument is niet voldoende om dit bedrijf te laten bewegen zoals het zou moeten, de info die door de HD word gegeven verschild per tel. gesprek en inmiddels heb ik al bijna een week geen digitale tv en ben al flink wat euro's kwijt aan telefoonkosten, maar niemand van UPC die maar iets daarover zal zeggen of spreekt over een tegemoetkoming.
En nu


sorry, maar ik moest het even kwijt en met jullie delen, want ik vind dit echt NIET klantvriendelijk, momenteel kan UPC voor mijn dus even beter niet bestaan.
Laat ze beginnen met afstemming van verhalen tegen de klanten, als de mediabox word gewisseld duurt dat 24 uur, enz
Rob