• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Dolby geluid probleem

  • Onderwerp starter Onderwerp starter conimus
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
C

conimus

Ik heb sinds vandaag het volgende probleem:

Wanneer ik de audio instellingen heb staan op Dolby Digital en ik kijk bijv. naar RTL4 die in Dolby uitzend dan kan ik het geluid niet harder of zachter zetten. De volumebalk zie je wel op en neer gaan maar er gebeurt niets. Wanneer ik dan naar een zender ga die in Stereo uitzend dan werkt het wel. Wanneer ik de audio instellingen op Stereo zet dan is het probleem volledig verholpen. Maar ik wil Dolby geluid...

Iemand ook dit probleem?
 
Dit is een bekend probleem en geldt voor alle decoders.

Dolby Digital geluid kun je niet met de decoder harder/zachter zetten. Zet het geluid harder/zachter met je versterker of gebruik het andere audiospoor.

pvd
 
Echt superirritant inderdaad!
Dolby geluid is veel harder en dat vind ik fijn, maar om nou met 2 abs'en het geluid te regelen is gewoon ***.

Alleen Animal Planet HD zend alleen in dolby uit dus die staat dan weer keihard tijdens het zappen.
 
Tip: Zet het geluid van de decoder op maximaal en regel het volume met de ab van de versterker/tv.

pvd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan