• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Doen we niks aan

Berichten
126
vandaag 3 kwartier aan de telefoon gehangen. Ik geef namelijk pas 8 weken aan dat de facturatie fout gaat bij mijn nieuwe contract. En niemand die iets doet..Ook die Esther van hier niet. Te briljant (not).

Maar een persoon aan de telefoon zag het probleem ineens...en de oplossing: geen. Want "zo werkt het bij UPC nu eenmaal". Ik heb een bevestiging met als startdatum 3 oktober...UPC maakt er door een reden 17 oktober van..en da's normaal blijkbaar.
Tweede belletje> dame zag het probleem..geeft ter compensatie EDL..Neen, ik heb geen digiTV..Oh, dan dien ik een credit in. ( en die moet eerst goedgekeurd worden )...

SCHANDE, en nu maar zien dat ik die 3kwartier bellen op een manier vergoed krijg.
 
Terug
Bovenaan