- Berichten
- 126
vandaag 3 kwartier aan de telefoon gehangen. Ik geef namelijk pas 8 weken aan dat de facturatie fout gaat bij mijn nieuwe contract. En niemand die iets doet..Ook die Esther van hier niet. Te briljant (not).
Maar een persoon aan de telefoon zag het probleem ineens...en de oplossing: geen. Want "zo werkt het bij UPC nu eenmaal". Ik heb een bevestiging met als startdatum 3 oktober...UPC maakt er door een reden 17 oktober van..en da's normaal blijkbaar.
Tweede belletje> dame zag het probleem..geeft ter compensatie EDL..Neen, ik heb geen digiTV..Oh, dan dien ik een credit in. ( en die moet eerst goedgekeurd worden )...
SCHANDE, en nu maar zien dat ik die 3kwartier bellen op een manier vergoed krijg.
Maar een persoon aan de telefoon zag het probleem ineens...en de oplossing: geen. Want "zo werkt het bij UPC nu eenmaal". Ik heb een bevestiging met als startdatum 3 oktober...UPC maakt er door een reden 17 oktober van..en da's normaal blijkbaar.
Tweede belletje> dame zag het probleem..geeft ter compensatie EDL..Neen, ik heb geen digiTV..Oh, dan dien ik een credit in. ( en die moet eerst goedgekeurd worden )...
SCHANDE, en nu maar zien dat ik die 3kwartier bellen op een manier vergoed krijg.