P
Phillipus
Quote nieuwsbericht:
"Uit betrouwbare bron is vernomen dat de invoer van de nieuwe DOCSIS-3 modems vanaf april 2009 zal plaatsvinden. De snelheid van het Z3i abonnement zal dan verhoogd worden naar 40Mbit/sec. De snelheid van Alles-in-1 Extra zal dan ook verhoogd worden naar een nog iets hogere snelheid van 50Mbit/sec. De Upload snelheid zal naar 5 Mbit/sec verhoogd worden. In de tweede helft van dit jaar zal de snelheid van deze bundel nog verder verhoogd worden naar 80Mbit/sec."
Is het de bedoeling dat de Motorola-modems vervangen gaan worden ?
Heb sinds 22-12-2008 de Motorola-SBV5121E (Alles-in-1 Extra) :confused:
Greetz,
Phillip(us)
"Uit betrouwbare bron is vernomen dat de invoer van de nieuwe DOCSIS-3 modems vanaf april 2009 zal plaatsvinden. De snelheid van het Z3i abonnement zal dan verhoogd worden naar 40Mbit/sec. De snelheid van Alles-in-1 Extra zal dan ook verhoogd worden naar een nog iets hogere snelheid van 50Mbit/sec. De Upload snelheid zal naar 5 Mbit/sec verhoogd worden. In de tweede helft van dit jaar zal de snelheid van deze bundel nog verder verhoogd worden naar 80Mbit/sec."
Is het de bedoeling dat de Motorola-modems vervangen gaan worden ?
Heb sinds 22-12-2008 de Motorola-SBV5121E (Alles-in-1 Extra) :confused:
Greetz,
Phillip(us)