H
heesdaflo
Hallo,
Wie oh wie kan mij simpel uitleggen hoe het kan dat ik eerst (draadloos via een Sitecom router) wel internet heb en daarna zo ineens niet meer. Na een klein simpel onderzoekje (meer kan ik nl. niet) zag ik een melding dat het aan de dsn-server zou liggen.
Alvast bedankt voor de reactie.
Wie oh wie kan mij simpel uitleggen hoe het kan dat ik eerst (draadloos via een Sitecom router) wel internet heb en daarna zo ineens niet meer. Na een klein simpel onderzoekje (meer kan ik nl. niet) zag ik een melding dat het aan de dsn-server zou liggen.
Alvast bedankt voor de reactie.