F
fifabondboy007
hooi allemaal, ik heb na een hevige onweers nacht het volgende probleem:
Nadat ik wakker werd merkte ik dat de stroom was uitgevallen, zekering weer goed gezet en had weer stroom.
alleen mijn cisco epc3212 wou maar niet online komen na veel reset's kwam hij online.
alleen heb nu het volgende probleem welke pc of telefoon en laptop of mijn ps3 aanzet! valt mijn internet verbinding weg.
heb wel netwerk verbinding maar geen internet verbinding word er aangeven in het systeemvak.
krijg ook de volgende melding: DNS LOOKUP (bij google chrome en bij explorer)
wat heb ik geprobeerd om het op te lossen:
*modem meerdere malen gereset
*router reset
*router naar fabrieks instellingen gezet
*pc direct aangesloten op modem
na verloop van tijd heb ik weer internet maar helaas gebeurt dit elke keer als er een apparaat verbinding maakt met internet (aangezet wordt)
maar ook gewoon tussen door, dus gemiddeld 20x per dag.
helaas als je naar de helpdesk beld krijg je de normale afdeling die een guidion monteur langs stuurt die gewoon dood normaal zegt daar zijn we weer en mij ook niet kan helpen.
pas als je genoeg gebeld hebt kom je bij de andere afdeling die dan ook verder kijken zeer storend na 2x bij special care gezeten te hebben ben ik wel klaar met de storingen.
hopelijk kunnen jullie mij helpen
alvast bedankt!
Nadat ik wakker werd merkte ik dat de stroom was uitgevallen, zekering weer goed gezet en had weer stroom.
alleen mijn cisco epc3212 wou maar niet online komen na veel reset's kwam hij online.
alleen heb nu het volgende probleem welke pc of telefoon en laptop of mijn ps3 aanzet! valt mijn internet verbinding weg.
heb wel netwerk verbinding maar geen internet verbinding word er aangeven in het systeemvak.
krijg ook de volgende melding: DNS LOOKUP (bij google chrome en bij explorer)
wat heb ik geprobeerd om het op te lossen:
*modem meerdere malen gereset
*router reset
*router naar fabrieks instellingen gezet
*pc direct aangesloten op modem
na verloop van tijd heb ik weer internet maar helaas gebeurt dit elke keer als er een apparaat verbinding maakt met internet (aangezet wordt)
maar ook gewoon tussen door, dus gemiddeld 20x per dag.
helaas als je naar de helpdesk beld krijg je de normale afdeling die een guidion monteur langs stuurt die gewoon dood normaal zegt daar zijn we weer en mij ook niet kan helpen.
pas als je genoeg gebeld hebt kom je bij de andere afdeling die dan ook verder kijken zeer storend na 2x bij special care gezeten te hebben ben ik wel klaar met de storingen.
hopelijk kunnen jullie mij helpen
alvast bedankt!
heb niks veranderd, heb het probleem ook met de PS3 ook daarbij niks veranderd.
...
nog bedankt voor de mensen die mij wilden helpen met dit probleem.