I
InstaQ
Beste leden,
Ik kreeg 3 dagen terug aardig wat connectivity issues met Ziggo. Onze verbinding viel uit en we kwamen niet op het internet tenzij we rechtstreeks verbonden waren met de modem die geleverd was met de Horizon box.
Ik heb de router boven (dlink 655) en de router/modem beneden gereset en boven ingesteld als de router, en beneden als de AP.
Helaas heb ik blijkbaar wat problemen waar ik best mee zit.
1. ik kan geen torrents downloaden op me macbook/pc want dan gaat heel internet eruit (dit was niet met de router/modem beneden)
Wat kan ik hier dus aan doen zodat het er niet meer uit knalt?
2. ik merk dat ik soms in ping bij gamen drop en dat de verbinding slechter word, ook tijdens internetten staat er soms Resolving Hosts
Wat moet ik hieraan doen zodat dit geen probleem meer is?
Ik weet niet hoe ik hierin veranderingen kan maken(op de router) zodat de instellingen goed zijn zoals ze op de router/modem lijken en even goed werken. Het is een goede router en wil die niet zomaar alleen als AP hebben, dus mocht het mogelijk zijn wil ik hier de mogelijkheden mee bekijken en testen.
Ik hoor graag van jullie!
Ik kreeg 3 dagen terug aardig wat connectivity issues met Ziggo. Onze verbinding viel uit en we kwamen niet op het internet tenzij we rechtstreeks verbonden waren met de modem die geleverd was met de Horizon box.
Ik heb de router boven (dlink 655) en de router/modem beneden gereset en boven ingesteld als de router, en beneden als de AP.
Helaas heb ik blijkbaar wat problemen waar ik best mee zit.
1. ik kan geen torrents downloaden op me macbook/pc want dan gaat heel internet eruit (dit was niet met de router/modem beneden)
Wat kan ik hier dus aan doen zodat het er niet meer uit knalt?
2. ik merk dat ik soms in ping bij gamen drop en dat de verbinding slechter word, ook tijdens internetten staat er soms Resolving Hosts
Wat moet ik hieraan doen zodat dit geen probleem meer is?
Ik weet niet hoe ik hierin veranderingen kan maken(op de router) zodat de instellingen goed zijn zoals ze op de router/modem lijken en even goed werken. Het is een goede router en wil die niet zomaar alleen als AP hebben, dus mocht het mogelijk zijn wil ik hier de mogelijkheden mee bekijken en testen.
Ik hoor graag van jullie!