• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Diverse beperkingen media afspelen via Horizon.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Master_JE
  • Startdatum Startdatum
M

Master_JE

Ik heb twonky server op mijn whs geïnstalleerd, en nu ga ik via Mijn media --> Mijn Apparaten en dan ga ik naar de map muziek. Alleen dan kan ik alleen maar 1 nummer per keer afspelen en niet de gehele map tegelijk...

Doe ik wat verkeerd?
 
Als ik via twonky (nas) vob bestanden wil afspelen zie ik ze wel staan (Video_TS) maar ze blijven grijs en spelen niet af.
Divx wel.
Wat gaat er fout? de bestanden spelen via mijn ACRyan prima af.
 
VOB is ook niet echt een formaat wat door DLNA ondersteund wordt. Je bent in die gevallen afhankelijk van de leverancier van het apparaat of ze het wel of niet ondersteunen.
Maar standaard valt het niet onder DLNA.
 
Ok duidelijk.
Wat moet ik dan doen om vanaf mijn NAS (twonky) dvd's af te kunnen spelen?
 
undutchable zei:
Voorlopig onbruikbaar dus als music player
Op de een af andere manier staat er een viertal albums direct onder mijn muziek, hiervan kan ik wel alle nummers achter elkaar draaien en repeat all bijvoorbeeld, geen idee echter waarom echter alleen deze vier albums en de rest idd alleen los via mijn media.
 
De installatie van de Horizon is prima gelukt, ook het netwerk draait goed.
Maar wel een probleempje, ik kan prima in de mappen komen.
Maar ik krijg het niet voor elkaar om map compleet te streamen. Dus moet telkens 1 foto selecteren en kan niet bladeren in die map. Ook heb ik mp3 albums op de nas, ook hier weer telkens 1 nummer en geen map te streamen.
Zo ook bij de DVD's , deze staan in eigen mappen als vob-bub-ifo. hier kan ik ook niet de map/DVD streamen maar wel de losse .bub.
Heb ik ergens iets verkeerd gedaan?? :-\
 
Terug
Bovenaan