• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

"Dit programma is reeds opgenomen"

  • Onderwerp starter Onderwerp starter hondapower
  • Startdatum Startdatum
H

hondapower

Wilde zondag een programma opnemen maar kreeg steeds de melding:

"Dit programma is reeds opgenomen, indien dit probleem aanhoudt neem contact op met de klantenservice"

Vreemde is dat ik dit programma helemaal nog niet had opgenomen, en ook niet eerder een opname van de hele reeks had ingesteld.

Enige oplossing was wachten tot het programma daadwerkelijk werd uitgezonden dan maar op pauze drukken.

Meer mensen last van gehad?
 
Oeps..Inderdaad.
Ik volg dit forum elke dag en dacht volledig op de hoogte te zien dus geen zoekfunctie gebruikt.

Maar het komt er op neer dat dit nog niet is opgelost en het staat ook nog niet in het bug-report topic voor zover ik kan zien.
 
Ik heb ook last gehad van dit probleem. Een ingestelde opname (alle afleveringen...) nam niet op, ik kon hem toen niet meer handmatig opnemen en kreeg ook die melding.

Bij mij was het instellen van de fabrieksinstellingen de oplossing om weer opnames in te kunnen plannen en opnames te doen (met behoud van eerdere opnamen).
 
Terug
Bovenaan