H
hondapower
Wilde zondag een programma opnemen maar kreeg steeds de melding:
"Dit programma is reeds opgenomen, indien dit probleem aanhoudt neem contact op met de klantenservice"
Vreemde is dat ik dit programma helemaal nog niet had opgenomen, en ook niet eerder een opname van de hele reeks had ingesteld.
Enige oplossing was wachten tot het programma daadwerkelijk werd uitgezonden dan maar op pauze drukken.
Meer mensen last van gehad?
"Dit programma is reeds opgenomen, indien dit probleem aanhoudt neem contact op met de klantenservice"
Vreemde is dat ik dit programma helemaal nog niet had opgenomen, en ook niet eerder een opname van de hele reeks had ingesteld.
Enige oplossing was wachten tot het programma daadwerkelijk werd uitgezonden dan maar op pauze drukken.
Meer mensen last van gehad?