• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

dit moet gezegd worden!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sonja

Nu eens niet negatief over UPC/Chello, maar erg positief.

Februari aangesloten.tot op heden geen rekeningen.veel problemen met het I.net.

Wordt ik vanmiddag gebeld door de manager van Chello
Ik hoef niets te betalen over de afgelopen maanden.Krijg nieuw kontrakt zonder aansluitkosten,en de radio.en dan pas betalen.

is dit positief of niet???
(nu afwachten of het ook zo blijkt te zijn natuurlijk,het is toch Chello ;))
 
Heuj!!! Go Chello!!!
chelloslaksnelsmiley.gif
 
Hahaha

Zie dat het ook voordelig uit kan pakken.

Zelf betaal ik al helemaal niets meer sinds afgelopen jaar September en ben volledig uitgerust met UPC. TV, Digital TV, Internet en telefoon. Na een keer de helpdesk gebeld te hebben over een rekening zou ik terug gebeld worden. Nou dit is een principe kwestie geworden, nog niet gebeld en ook geen rekening betaald.

UPC is over gegaan op een nieuwe database genaamd Derby / Clarify in de regio Amsterdam heeft het voor aardig wat problemen gezorgd ivm klanten met achterstallige betalingen. Komende maand vindt er een upgrade van de software plaats die vele andere problemen moet verhelpen......yeah right....... Zij niet bellen, ik niet betalen ;D
 
word ook sinds september niet meer automatisch betaald [upc scrijft niet meer af]ongeveer twee keer per maand gebeld dat wij een achter stand niet kunnen betalen .
is hele maal geen probleem zegt upc beginnen we jan2002 gewoon op nieuw. nu aug2002 komt er een rek van 2500 binen een week bet ander word alles af gesloten wat denkje een schotel sierd straks mijn muur
 
sonja 48 zei:
Wordt ik vanmiddag gebeld door de manager van Chello

Je hebt toch geen enge dingen doorgegeven he?
Zoals je pin-code, creditcardnummers etc?
want het lijkt mij sterk dat er een manager van chello gaat bellen naar de klanten...
 
Meeuw zei:
sonja 48 zei:
Wordt ik vanmiddag gebeld door de manager van Chello

Je hebt toch geen enge dingen doorgegeven he?
Zoals je pin-code, creditcardnummers etc?
want het lijkt mij sterk dat er een manager van chello gaat bellen naar de klanten...

Als eerst welkom back.

Nee hoor ik heb niets door gegeven.
en over die manager heb ik eerst na vraag gedaan bij Coax.

En voor de rest moet ik maar afwachten,kreeg nog wel een schrijven,dat het kontract op 15 September 2002 ingaat.

Maar zoals ik al eerder schreef,Je weet maar nooit !!!!!!!!!!eerst zien....
 
Meeuwtje! Dat staat niet netjes hoor,je tong uitsteken tegen een "ouder"persoon :<>
 
sonja 48 zei:
een oud persoon bedoel je?


TSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS,OUD!!!!!!!

(oke,ik zal niet boos worden,meeuw(tje) komt pas kijken ;D ;D ;))
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan