• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Dit keer een compliment aan de helpdesk en de geboden oplossing en service

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Peetje50
  • Startdatum Startdatum
P

Peetje50

Dit keer een compliment aan de helpdesk en de geboden oplossing en snelle service

Donderdag gebeld met HD over een lang lopende storing in onze wijk ( met name een slecht signaal wijk centrale ) .

Vrijdag buitenmonteur aan het werk in de wijkcentrale en de aansluiting kast in de straat ,en kwam met een terug koppeling dat er ergens een breuk moet zitten in de kabel in de straat ,en de aannemer moet komen om de zaak open te gooien en te repareren .(deze monteur heeft gelijk mijn wandcontactdoos vervangen op mijn verzoek !!)waar hij geen opdracht voor had . ;)toppie service

Die zelfde dag nog werkzaamheden in de straat !!! en nu hopelijk alles opgelost.



Mijn complimenten aan UPC ( mag ook wel een gezegd worden ) ;D en de HD en monteur top service !!!
 
Mooi om te lezen dat zaken ook goed gaan, mensen posten snel als iets mis gaat en maar een enkeling post als het goed gaat en dat mag inderdaad ook wel eens gezegd worden :)
 
Alles werk hier naar behoren :) hopen dat het zo blijft .
 
Je moet ook enigszins mazzel hebben om de buitenkabel zo snel te vervangen, dit is afhankelijk van of UPC een vergunning moet aanvragen en/of de gemeente deze snel geeft, en uiteraard van de lokale aannemer die de kabel komt vervangen.

Bij jou in dit geval was alles snel geregeld en dat is mooi om te horen!
 
Terug
Bovenaan