• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Dit jaar prijsverhoging HDTV pakket

  • Onderwerp starter Onderwerp starter pb1
  • Startdatum Startdatum
P

pb1

Diederik Karsten liet weten dat er een prijsverhoging komt voor het HDTV pakket dit jaar, het is nog niet bekend om wat voor bedrag dat zal gaan.

Bron
 
Hij heeft nog geen nieuwe HD zender toegevoegd - ondanks de aankondigingen en blufpoker
omtrent "leiderschap" tel ik er nog steeds 4 - en begint al over prijsverhogingen.

Zorg nou eerst eens in de praktijk voor nieuwe zenders, Diederik, dan praten we daarna
verder over de prijs. :P
 
pb1 zei:
Diederik Karsten liet weten dat er een prijsverhoging komt voor het HDTV pakket dit jaar, het is nog niet bekend om wat voor bedrag dat zal gaan.

Bron


Laten ze eerst zorgen voor een goed werkende hdbox >:(
 
iedere prijsverhoging lijkt me knap brutaal gezien het uiterst magere aanbod......en dan nog betaal je voor 2 van de 4 zenders toch al extra via het film/sport pakket, netto gezien heb ik 2 hd zenders, die voornamelijk dezelfde programma's uitzenden.

Dus eerst content en dan betaal ik graag iets(!) extra.
 
Juist nu drie HD belangrijke zenders bij Ziggo gratis worden (Nederland 1,2,3) zou UPC zich alleen maar belachelijk maken om met een prijsverhoging te komen. Zo krijg je HDTV nooit breed geaccepteerd.
Heel dom en kortzichtig van UPC.
 
wel dom dat upc weer pakket duurmaakt terwel ziggo haar klanten gratis hdtvkanelen aanbied, ik hoop dat up ook nederland1 en 2 en 3 in hdtv gaat doorgeven, extra reden om nieuwe tv te kopen.groeten dj
 
Het feit dat UPC dit jaar de prijs voor HD TV verhoogt, heeft volgens mij niets te maken met het feit dat in de loop van 2009 Nederland 1, 2 en 3 waarschijnlijk in HD gaan komen.

Janken mag je pas als ze dan en daarom de prijs weer gaan verhogen.

Groet, Alfons
 
Dan nog. HDTV is gewoon een nartuurlijke evolutie van SDTV en moet gewoon gratis zijn.
 
teleromeo zei:
Dan nog. HDTV is gewoon een nartuurlijke evolutie van SDTV en moet gewoon gratis zijn.

Dat zou idd het mooiste zijn. Maar ja, bij UPC werken ook mensen die wel eens een lapje vlees bij de aardappelen willen hebben. En voor niets gaat de zon op.

Groet, Alfons
 
Nederland 1, 2 en 3 zijn publieke kanalen die door de overheid betaald worden (van onze belastingcentjes), voor doorgifte zou niets gevraagd mogen worden of het nu HD is of niet.
 
Terug
Bovenaan