• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Dit is dé oplossing, werkt ècht!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jamon
  • Startdatum Startdatum
J

jamon

Sinds begin van mijn internet-aansluiting een verschil van mening over een factuur. Niet betaald natuurlijk, maar netjes een brief gestuurd.

Eind vorig jaar een verzoek van UPC ontvangen om tòch maar snel te betalen. Niet gedaan, maar wederom een nette brief gestuurd en de zaak nogmaals uitgelegd.

UPC is doof (wist ik eigenlijk al) en begin januari ben ik afgesloten van internet èn telefoon. Ik heb direct persoonlijk bij zo'n servicecentre mijn aansluiting opgezegd.

Weer terug bij KPN, en internetten via BabyXL.
Gelukkig mag ik nu zaken doen met een incassobureau.

Ik ben alvast geld aan het reserveren voor een sattelietschotel, voor het geval de tv ook nog wordt afgesloten.

Zo dit forum doorlezend ben ik maar wat blij van die ellende af te zijn.

Ik hoop jullie op een idee gebracht te hebben. UPC heeft meer klanten dan ze aankunnen, dus help ze een handje.
 
Terug
Bovenaan