• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Display werkt niet meer.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter DutchMan58
  • Startdatum Startdatum
D

DutchMan58

Heb een vraagje over mijn Mediabox DVR

en zag tot mijn verbazing dat het Display verlichting

niet meer brandde dus alles is zwart misschien weet

iemand hier een antwoord op voor dat ik ga bellen :-\
 
Doet je box het zelf nog wel (hij gaat aan en je kunt zenders kijken)?
 
Gisteren gebelt van ochtend een monteur

geweest en een nieuwe Mediabox DVR

gekregen wat een servers weer toppie. :)
 
Sinds kort heeft onze mediabox geen tijd meer staan?

Ook als die aanstaat komt er geen tekst doorheen?

Foutje bij de nieuwe update ??

(mediabox met DVR)
 
Volgens mij een regelmatig voorkomend probleem. Bij mijn buurman was de display ook weggevallen en daarna begonnen ook zenders weg te vallen. Gisteren gebeld en vandaag hebben ze de box omgeruild.
 
mediabox omgeruild?

Wij hebben pas deze mediabox?

Kan toch niet nu al kapot zijn?
 
Even met de helpdesk bellen.

Het display is stuk. Als je belt komt er een monteur langs om de box om te ruilen.

Groeten Smartie
 
pff gelijk geld terug graag >:(

Betaal geld voor die mediabox en dan binnen 1 maand kapot? >:(
 
Davy, Ik zie het probleem niet, je krijgt toch een nieuwe box, het zou anders zijn als gezegd werd uw box is kapot we nemen hem mee voor reparatie en dat duurt 3weken. Ieder aparaat kan n u eenmaal stuk gaan oud of nieuw.
 
Terug
Bovenaan