• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Display grijze DVR kapot ??

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Raykat
  • Startdatum Startdatum
R

Raykat

Sinds een maand heb ik een nieuwe grijze Thompson DVR maar nu is de display er mee opgehouden.

Is dit iets wat gerepareerd kan worden door een monteur of moet de box vervangen worden?

Alles werkt nu eindelijk perfect en ik wil eigenlijk geen andere box + de harde schijf staat lekker vol. Het is geen groot probleem alleen ik kan nu niet zien of de box aan of uit staat :(
 
Heb je al een keer fabrieksinstellingen gedaan?
Misschien werkt die weer.

Anders als je UPC belt, kunnen hun hem helemaal resetten. (Helemaal leeg, dus ook je HD leeg!!)
Als je display dan nog niet werkt, krijg je een nieuwe.

Soms krijg je direct een nieuwe...
 
Chucky007 zei:
Soms krijg je direct een nieuwe...

En ik verwacht dat de topicstarter daar nu juist niet op zit te wachten........ ::), want:
Raykat zei:
... en ik wil eigenlijk geen andere box + de harde schijf staat lekker vol. ..


Was nu maar eens de netwerkaansluiting actief........ :'(
 
Melden bij de helpdesk en hij zal worden omgeruild ;)
Het betreft hier een defecte box. nadeel is dat je je opnamen kwijt bent.
dus of je huidige box behouden met opnames of een nieuwe met een lege HD.
 
Dan deze houden maar. Ben er nu achter dat er 1 ledje brand als de box uit staat.
 
Terug
Bovenaan