R
Raykat
Sinds een maand heb ik een nieuwe grijze Thompson DVR maar nu is de display er mee opgehouden.
Is dit iets wat gerepareerd kan worden door een monteur of moet de box vervangen worden?
Alles werkt nu eindelijk perfect en ik wil eigenlijk geen andere box + de harde schijf staat lekker vol. Het is geen groot probleem alleen ik kan nu niet zien of de box aan of uit staat
Is dit iets wat gerepareerd kan worden door een monteur of moet de box vervangen worden?
Alles werkt nu eindelijk perfect en ik wil eigenlijk geen andere box + de harde schijf staat lekker vol. Het is geen groot probleem alleen ik kan nu niet zien of de box aan of uit staat

, want: