B
Baatje
Hallo allemaal,
Wanneer ik mijn standaard Thomson mediabox uitzet gaan de cijfers van de zender waar de mediabox op staat een paar seconden trillen voordat de box op standby gaat. Verder functioneert de box zoals altijd. Heb ook al voor de zekerheid de bekende resets gedaan.
De box is van november 2008 (nieuw uit de verpakking van een monteur gehad).
Is dit een mankement of slechts iets wat ik ter kennis geving moet aannemen?
Marco
Wanneer ik mijn standaard Thomson mediabox uitzet gaan de cijfers van de zender waar de mediabox op staat een paar seconden trillen voordat de box op standby gaat. Verder functioneert de box zoals altijd. Heb ook al voor de zekerheid de bekende resets gedaan.
De box is van november 2008 (nieuw uit de verpakking van een monteur gehad).
Is dit een mankement of slechts iets wat ik ter kennis geving moet aannemen?
Marco