- Berichten
- 837
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Disney Junior heeft al de hele dag geen geluid. Hoop dat Ziggo dit snel weet op te lossen.
Edit: en om 12:00 uur is het geluid weer terug!
Ongelofelijk wat een invloed dit forum heeft
Edit 2: haha er nu is er zweeds of deense audio.. gaat lekker
Edit 3: audio is weer NL.
Edit: en om 12:00 uur is het geluid weer terug!
Ongelofelijk wat een invloed dit forum heeft

Edit 2: haha er nu is er zweeds of deense audio.. gaat lekker
Edit 3: audio is weer NL.
Laatst bewerkt door een moderator: