• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Discrimineerde gedraag Ziggo chat medewerke tussen voormalige UPC en Ziggo klan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
1.432
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Vandaag ge chatte met Ziggo medewerker naam Gerrit over nieuwe modem wil ik aanvragen, want mij oude de poorten zijn maar drie die werken ,hij zeg kan niet want ik is voormalige UPC klant voor upc klant alleen modem TC7200 niet TC 7210 zegt ie in de chatte sesie , wie is van jullie weten over verschil klanten UPC en Ziggo ,hij zegt de verschil in de apparaten toen had gezegt als jullie vervangt alle UPC klanten apparaten dus wordt toch gelijk Ziggo allemaal of niet , hij zegt van niet je ben altijd voormalige UPC klant dus anders, lekker gediscrimineerd héh.

Wie kan mij helpen hiervan. alvast bedankt
 
Als van jouw modem maar 3 van de 4 LAN poorten werken heeft het een defect en kan dan vervangen worden.
Als oud UPC klant kan je echter alleen een modem krijgen dat in het oud UPC gebruikt wordt gebruikt.
De TC7210 is dat niet, dat is een oud Ziggo gebied modem.
 
8) 8)blijf lekker anders ,je wordt bedankt laat maar drie porten tot ziggo zelf mij nodig hebben want binnenkort mij jaar contract verlopen dus daarna per maand opzeggen, glasvezel bij mij in de buurt nog bezig komt goed uit, voor discrimineren gedraag bedrijfsnaam. Thanks Johny
 
Dus geen discriminatie... je krijgt hier ook geen Humax in oud UPC-gebied, maar de Pace. Dat is nou eenmaal zo.
Pas als het echt 1 bedrijf is (en niet 2 verschillend subnamen) zou je het discriminatie kunnen noemen, maar dat is dan wel een heel erg groot woord. Nu weet ik dat bepaalde mensen dat woord dag en nacht in de mond nemen bij alles wat ze maar niet aanstaat, maar het zij helaas zo.

In jouw geval zal je het wel niet goed uit hebben kunnen leggen (gezien je taalvaardigheid) aan de medewerker, wat er nu precies aan de hand is en dat kan misschien fout opgevat zijn. Misschien via webcare?
 
En als je het discriminatie vindt dan kan je toch aangifte doen?
Ook al heet het nu Ziggo er bestaan toch oud-UPC gebieden en oud-Ziggo gebieden.
De infrastructuur is daar misschien niet geschikt om alle apparatuur zomaar onderling uit te wisselen.
Om dan meteen over discriminatie te beginnen is wel wat stappen te ver lijkt mij.
 
;D ;D Robert ga toch niet te ver aangifte doen , ik heb veel andere dingen dan bezig met aangifte doen voor modem.

Ik vraag alleen maar , de rest laat ik gewoon gaan tot andere oplossing heb.

Bedankt voor respons mensen
 
Re: Discrimineerde gedraag Ziggo chat medewerke tussen voormalige UPC en Ziggo klan

Robert Koopman zei:
En als je het discriminatie vindt dan kan je toch aangifte doen?
Ook al heet het nu Ziggo er bestaan toch oud-UPC gebieden en oud-Ziggo gebieden.
De infrastructuur is daar misschien niet geschikt om alle apparatuur zomaar onderling uit te wisselen.
Om dan meteen over discriminatie te beginnen is wel wat stappen te ver lijkt mij.
Misschien eens even in de wet kijken op grond waarvan je aangifte kunt doen van discriminatie:

https://maxius.nl/wetboek-van-strafrecht/artikel137c

In dit artikel vind ik niets over UPC, Ziggo en modems....
 
Je moet niet vergeten dat een fusie zoals deze jaren duurt, ondanks dat ze nu dezelfde naam voor de buitenwereld hebben zal dit intern nog hele grote verschillen hebben. Miljoenen klanten moeten gemigreerd worden, processen moeten verander worden, etc etc. Over een jaar of 2 kan je denk ik pas spreken van 1 bedrijf, en het zal echt jaaaaren duren voordat echt alles gelijk getrokken is.

Het is niet verstandig om direct met woorden zoals discriminatie te gooien tot je in ieder geval ook de situatie enigszins kent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan