C
CasperH
Hoi,
Ik heb sinds een paar weken problemen met één zender, namelijk Discovery Channel, op mijn digitale tv. Soms is het beeld extreem blokkerig, soms is het beeld gewoon zwart, soms krijg ik een melding dat er géén signaal lijkt te zijn, terwijl alle andere zenders gewoon werken. Navraag bij de helpdesk leerde me dat "er momenteel meer klanten zijn die problemen hebben met Discovery en dat eraan gewerkt wordt". Toen ik vroeg hoe lang dat duurde kon men me geen enkele toezegging doen.
Persoonlijk vind ik dit een baggerreactie, maar ok, het kan misschien. Wat ik vreemd vind, is dat de andere Discovery-zenders (Civilisation, Science, Travel & Living) het prima doen. Het is echt alléén de standaard Discovery. Op het analoge signaal werkt de zender ook prima. Ik baal er behoorlijk van omdat Discovery eigenlijk één van de zeldzame redenen is dat ik überhaupt tv heb, en het analoge signaal gewoon veel minder mooi is om naar te kijken.
Zijn er meer mensen met dit probleem? Ik woon in Apeldoorn.
Groet,
Casper
Ik heb sinds een paar weken problemen met één zender, namelijk Discovery Channel, op mijn digitale tv. Soms is het beeld extreem blokkerig, soms is het beeld gewoon zwart, soms krijg ik een melding dat er géén signaal lijkt te zijn, terwijl alle andere zenders gewoon werken. Navraag bij de helpdesk leerde me dat "er momenteel meer klanten zijn die problemen hebben met Discovery en dat eraan gewerkt wordt". Toen ik vroeg hoe lang dat duurde kon men me geen enkele toezegging doen.
Persoonlijk vind ik dit een baggerreactie, maar ok, het kan misschien. Wat ik vreemd vind, is dat de andere Discovery-zenders (Civilisation, Science, Travel & Living) het prima doen. Het is echt alléén de standaard Discovery. Op het analoge signaal werkt de zender ook prima. Ik baal er behoorlijk van omdat Discovery eigenlijk één van de zeldzame redenen is dat ik überhaupt tv heb, en het analoge signaal gewoon veel minder mooi is om naar te kijken.
Zijn er meer mensen met dit probleem? Ik woon in Apeldoorn.
Groet,
Casper
