• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Discovery HD fta

Berichten
16.432
Internet
  1. Odido
Digitale TV
  1. Odido
Sinds enkele dagen is Discovery HD fta(c) tezien op alle HD ontvangers en op dvb-c pc kaarten.
 
Kijk uit jongens het is een publiciteitsstunt. Niet te lang naar kijken anders hang je zo aan de lijn om een HDTV pakket te bestellen. :brullen:
 
Hehehe zal wel weer storing zijn vledeweek precies zelfde dag erna rond 16:00u was het weer opslot.
 
Toch wel jammer dat ook dit waarschijnlijk geen blijvertje is. Heb er nu een tijdje naar zitten kijken en ja, zo hoort het in deze tijd. Als je het dan vergelijkt met wat er analoog binnenkomt... :'(
 
Als nou de rest van analoog kijkend Nederland nou ook eens zo'n zelfde conclusie als jij trekt, dan wordt het nog wel eens wat met HD in Nederland :).
 
Arthur29 zei:
Als nou de rest van analoog kijkend Nederland nou ook eens zo'n zelfde conclusie als jij trekt, dan wordt het nog wel eens wat met HD in Nederland :).

Ach, als het maar beweegt dan zijn velen al blij ;D

Discovery-HD is wat beeldkwaliteit betreft overigens nog steeds niet optimaal. UPC kan met
diverse HD zenders concurreren met de satelliet, behalve Discovery-HD, deze is op de schotel gewoon mooier.

(ik kan Discovery-HD ontvangen via UPC, CanalDigitaal en C+ Skandinavië. UPC is dus het slechtst van de 3)
 
Wat bedoel je daarmee, slecht kwa beeld compressie ofzo zoja dan geef ik je zeker gelijk, vooral bij snelle bewegingen vliwegen de blokjes om je oren, dit zal denk ik komen omdat discoveryHD fijn in mpeg2 uitzend met 16Mbit, als dit mpeg4 zou zijn zou het stukken beter zijn idd.
 
Terug
Bovenaan