K
Ksya
Ik heb een erg raar probleem de laatste tijd op Discovery Channel. Het signaal lijkt om de zoveel tijd (20 seconden tot 3 minuten) weg te vallen.
Ik gebruik 2 TV kaarten in mijn HTPC en gebruik MediaPortal TV Server.
Als ik in de TV Server config kijk bij Manual Control, zie ik dat de signaal balkjes helemaal leeg worden en ook Scrambled veranderd van no naar yes. Na ongeveer 4 seconden is er weer signaal en staat scrambled weer op no..
In de Cogas Regio (9004). Hebben meer mensen hier misschien last van?
Hoe zou ik dit kunnen debuggen?
..
Ook lijken sommige andere SD kanalen af en toe wat te storen. HD kanalen gaan perfect.
Ik gebruik 2 TV kaarten in mijn HTPC en gebruik MediaPortal TV Server.
Als ik in de TV Server config kijk bij Manual Control, zie ik dat de signaal balkjes helemaal leeg worden en ook Scrambled veranderd van no naar yes. Na ongeveer 4 seconden is er weer signaal en staat scrambled weer op no..
In de Cogas Regio (9004). Hebben meer mensen hier misschien last van?
Hoe zou ik dit kunnen debuggen?
..
Ook lijken sommige andere SD kanalen af en toe wat te storen. HD kanalen gaan perfect.