• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Dir-655 gekocht, ps3media server ziet ps3 niet meer.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter xrage
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
X

xrage

Een goedendag luitjes :)

Ik heb viberpower 90 en een Dir-655 en haal gewoon de volle snelheid, dus das het probleem niet, maar sinds ik die router heb, zie het programma java ps3 media server, mijn ps3 niet meer :( Ik heb dmz open gezet etc.. maar het helpt helemaal niks. Install ik een anders progje om te sreamen, gaat dat wel goed( maar die tools ondersteunen niet alles ). Imeand mischien idee ?

P.S: ik kom wel gewoon op psn en kan ook online gamen, het is puur dat tooltje.
 
Heb je bij netwerk alles goed staan? Zodat hij andere computer waar kan nemen enzo. En ga je het wireless doen of met draad? Ikzelf doe het met draad omdat het veel beter werkt. Met draadloos stottert hij soms.
 
Jah heb alles goed staan :)
weet ik echt zeker, ik heb altijd gestreamed met mijn linksys router, maar nu met dit/deze (kreng :P ) router wil het niet meer :(
Hij is aangesloten met draad.
 
Kijk even of je netwerk brug goed staat:) Bij mij gaat het daar ook soms mis.
 
Heb je al geprobeerd in vista de ps3 services opnieuw op te starten.
Ik zelf gebruik windows 7 en als ik wil streamen moet ik de services opnieuw opstarten voordat ik mijn ps3 zie in ps3 media serer
 
Kijk in de interface van je D-Link Router (http://192.168.0.1) of UPnP staat aan-gevinkt,
deze staat bij de D-Link Routers standaard uit (factory default).

Ga voor het inschakelen van UPnP in de D-Link dir655 router interface naar:
Advanced > Advanced Network en schakel de optie "Enable UPnP" in.

Zoals in dit voorbeeld: https://bit.ly/nwBXw

Ga vervolgens naar: Tools > System en selecteer: "Reboot the Device"
Voorbeeld: https://bit.ly/uHqba
 
op mijn laptop draait hij wel, maar op mijn pc dus niet hehe, dus ligt het toch echt aan mijn pc :)
upnp staat aan, snap er niks van :)
 
Ok ff voor duidelijkheid, loopt die netwerk kabel vanaf je pc of vanaf je router? En welke windows gebruik je?
 
Bij de uitgebreide instellingen in de PS3server staat een poort genoemd.

Heb je die in je router ook inderdaad geforward? In dat geval hoef je helemaal UPNP niet aan te zetten.

En heb je gecontroleerd of de verbinding niet op je PC door een firewall wordt tegengehouden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan