M
mot
Ik heb afgelopen maanden lekker kunnen genieten van mijn Fiber 90Mb abonnement, maar gisteren sloeg de stemming enigszin over.
Ik tikte tegen de stroomkabel van de router (D-link DIR-655): stroomkabel los. Geen probleem leek me: stroomkabel erin, even de router resetten. Na ruim twee uur resetten van zowel de router als de kabelmodem kreeg ik weer verbinding. Maarrrrrr..... vervolgens kwam ik er achter dat de kabelmodem bleef staan op link speed 10, met half duplex. Kortom: diep trieste snelheid van 125 Kb/s.
Dacht in eerste instantie dat het aan mijn router lag, maar de link speed van de WAN-poort van mijn router staat wel nog steeds op 1000Mbps. Heeft iemand enig idee hoe je de link speed van de kabelmodem omhoogt krijgt?
Ik tikte tegen de stroomkabel van de router (D-link DIR-655): stroomkabel los. Geen probleem leek me: stroomkabel erin, even de router resetten. Na ruim twee uur resetten van zowel de router als de kabelmodem kreeg ik weer verbinding. Maarrrrrr..... vervolgens kwam ik er achter dat de kabelmodem bleef staan op link speed 10, met half duplex. Kortom: diep trieste snelheid van 125 Kb/s.
Dacht in eerste instantie dat het aan mijn router lag, maar de link speed van de WAN-poort van mijn router staat wel nog steeds op 1000Mbps. Heeft iemand enig idee hoe je de link speed van de kabelmodem omhoogt krijgt?