M
Marijn Schram
Beste forumleden.
Ik ben op zoek naar iemand die verstand heeft van waardes van een Technicolor modem.
Ik zoek naar de reden van mijn dippende verbinding, goede wifi, goede bandbreedte maar op diverse momenten stort de bandbreedte in, ook na meermaals veranderen van wifi kanaal.
Nu wil ik graag weten of iemand kan zien aan mijn waarden hoe het gesteld is met mijn signaal en of er misschien te zien is waarom mijn verbinding dipt...
Ik hoor het graag,
Ik ben op zoek naar iemand die verstand heeft van waardes van een Technicolor modem.
Ik zoek naar de reden van mijn dippende verbinding, goede wifi, goede bandbreedte maar op diverse momenten stort de bandbreedte in, ook na meermaals veranderen van wifi kanaal.
Nu wil ik graag weten of iemand kan zien aan mijn waarden hoe het gesteld is met mijn signaal en of er misschien te zien is waarom mijn verbinding dipt...
Ik hoor het graag,