Hallo,
sinds enige tijd hebben wij op (volgens mij) alle zenders op op onregelmatige momenten enkele seconden een compleet zwart scherm en geen geluid, net of de ontvangst even wegvalt?
Ik heb het idee dat dit is ontstaan nadat we zijn overgestapt naar het nieuwe 50MB voordeelpakket met een nieuwe router alhoewel die router volgens mij los staat van de TV ontvangst.
P.s.
Bij de overstap is alleen maar de router gewisseld, alle kabels/splitter e.d. zijn gebleven zoals ze waren en de ontvangst was voorheen OK.
De mediabox is een Pace met HW versie 018.002, SW versie 4.0.0.5E9, Bootloader 18
Hebben meer mensen hier last van en weet misschien iemand de oplossing?
Alvast bedankt,
JosB
sinds enige tijd hebben wij op (volgens mij) alle zenders op op onregelmatige momenten enkele seconden een compleet zwart scherm en geen geluid, net of de ontvangst even wegvalt?
Ik heb het idee dat dit is ontstaan nadat we zijn overgestapt naar het nieuwe 50MB voordeelpakket met een nieuwe router alhoewel die router volgens mij los staat van de TV ontvangst.
P.s.
Bij de overstap is alleen maar de router gewisseld, alle kabels/splitter e.d. zijn gebleven zoals ze waren en de ontvangst was voorheen OK.
De mediabox is een Pace met HW versie 018.002, SW versie 4.0.0.5E9, Bootloader 18
Hebben meer mensen hier last van en weet misschien iemand de oplossing?
Alvast bedankt,
JosB