Ik ben 1 van die posters die het goed heeft met ziggo. Dankzij een hoop geklaag zorgen de meelezende ziggo-medewerkers er wel voor dat een hoop problemen van de lezers hier worden opgelost. Maar ik ben ook kritisch, want ik vind dat een manier van handelen door ziggo vwb het erediviesie-kanaal niet kunnen. Boycotten is dan een stap te ver, iedereen moet voor zichzelf besluiten wat te doen.
Gert.
Ik heb op zich over de kwaliteit van digitale telvisie geen enkele klacht. Om te zeggen dat het een betere kwaliteit is dan bijvoorbeeld digitenne gaat mij te ver. De beeldkwaliteit is vergelijkbaar net als die van satelliet. Dat heb ik uit eigen ervaring kunnen ervaren. Alleen het aanbod van zenders is niet vergelijkbaar. Dat loopt bij digitenne en satelliet ver achter. Als digitenne mij het volledige pakket zenders voor € 9,95 zou aanbieden was ik direct over. € 6,95 + €9,95 is tenslotte goedkoper als Ziggo met zijn € 14,95 + € 9,95.
Het gaat nu even over service en betrouwbaarheid. Ziggo is met de actie die ze hebben gedaan eenvoudigweg niet betrouwbaar als provider. Eerst iets aanbieden voor € 9,95 en de prijs later verhogen naar € 14,95 is gewoon een rotstreek. Ik kan er nog vele namen voor bedenken maar het klopt gewoon niet.
Als seizoenkaarthouder bij FC groningen ben ik helemaal voor het opkrikken van de nationale competitie. Begin dan als provider eerst maar eens met een abonnement voor seizoenkaarthouders die in de weekenden dat er een uitwedstrijd is die wedstrijd kunnen zien. De rest is leuk maar vind ik nog niet voor een tiende zo boeiend als die uitwedstrijden van mijn FC.