R
Roy0770
Ik heb vandaag weer eens een nieuwe televisie gekocht. Namelijk een Samsung SyncMaster T240HD. Ik heb daarop de zenders (automatisch) laten zoeken. En, raadt eens.. Ik zag bijna alle kanalen (Dus ook VoomHD, MyZen.tv HD etc) van de Digitale Televisie. Alleen ik keek bijvoorbeeld naar Film1 en dan kreeg ik de melding:
Vervormd Signaal.
Wel handig. Ik denk dat misschien een CAM module moet insteken met de smartcard. Misschien heb ik dan alle zenders. Misschien is het wel een test. Ik ontvang wel zenders als: Kidzone, On demand, Showchannel. Ik kreeg dat gewoon in SD kwaliteit! Ik zag ook een zender, daarop stond een boodshap van UPC met het logo van hun:
Het is in uw regio technisch nog niet mogelijk om deze dienst te ontvangen.
Zal eens kijken of het dan werkt. Andere mensen dit ook ? Regio code: 229
Vervormd Signaal.
Wel handig. Ik denk dat misschien een CAM module moet insteken met de smartcard. Misschien heb ik dan alle zenders. Misschien is het wel een test. Ik ontvang wel zenders als: Kidzone, On demand, Showchannel. Ik kreeg dat gewoon in SD kwaliteit! Ik zag ook een zender, daarop stond een boodshap van UPC met het logo van hun:
Het is in uw regio technisch nog niet mogelijk om deze dienst te ontvangen.
Zal eens kijken of het dan werkt. Andere mensen dit ook ? Regio code: 229