H
Hades666
Tsja, waar zal ik beginnen. Eind april heb ik mijn verhuizing doorgegeven. Tevens heb ik op dat moment, telefonisch, een aanvraag gedaan voor HDTV met DVR en gewone digitale TV. Uiteindelijk wilde ik op twee plaatsen TV. Vanaf dit moment is voor mij het feest van UPC begonnen. Bij de bestelling aangegeven dat ik 20 mei zou gaan verhuizen.
Op 20 mei zijn wij verhuisd en al wat er was geen digitale TV. Die dag dan ook het eerste telefoontje naar UPC gepleegd, om te vragen waar mijn box bleef. Helaas was mijn bestelling niet doorgekomen, dus of ik maar opnieuw wilde bestellen. Zo gezegd zo gedaan. Opnieuw besteld met de mededeling dat ik het snel wilde hebben. Helaas is snel niet een woord dat voorkomt in het woordenboek van UPC. Een week wachten en nog steeds niets. Ok eerst maar op huwelijksreis en daarna zien we wel weer. Begin juni weer terug van vakantie. Nog steeds niets. Weer gebeld.
Bestelling was niet binnengekomen. Gevraagd om het in orde te maken. Na nog vele telefoontjes had ik 4 dagen later mijn box binnen. Het is ondertussen 16 juni. Gelukkig heb ik een gewone box binnen met DVR. Ik had een HD box gevraagd. Weer gebeld. Er wordt meegedeeld dat ik deze box maar moest activeren en dat de HD box er aan komt. Zo gezegd zo gedaan. Helaas er blijkt een storing in de wijkcentrale, dus er komt onvoldoende signaal binnen. Maar weer gebeld. Er wordt medegedeeld dat er een monteur langs komt. Monteur is geweest en heeft alles intern in orde gemaakt, maar helaas kan hij niet in de wijkcentrale. Via deze monteur een nieuwe afspraak gemaakt voor 2 dagen later. Er wordt gezegd dat deze monteur tussen 9 - 11 uur zal komen. Ook blijkt dan weer dat UPC medewerkers geen klok hebben, want een ochtend afspraak geldt tot 13 uur. Bij mijn weten is dat middag, maar niet bij onze vrienden van UPC. Om 12:30 uur komt de goede man en met een uur heeft hij alles werkend. Het heeft de firma UPC slechts een maand gekost om alles in orde te maken.......... dacht ik.
Na twee weken heb ik ineens geen On demand meer. Opnieuw gebeld. Bij de diagnose van kanaal 999, staan allemaal foutmeldingen. Alles geprobeerd. UPC biedt aan om een monteur langs te sturen, maar er wordt gelijk bijgezegd dat als het aan de interne bekabeling ligt, dan moet ik alles betalen. Ik ken mijn vrienden van UPC langer dan vandaag, want ik kan nu al voorspellen dat het daaraan ligt. Op die manier mag ik het betalen. Ik kies er dus voor om het dan maar zonder On demand te doen.
Afgelopen 25 juli heb ik ineens geen Royaal pakket meer, maar een starterpakket. Er is toegezegd om 3 maanden royaal te hebben en dat nog wel gratis. Dus gelijk gebeld en er wordt mij toegezegd dat ik binnen 24 uur weer het totaal pakket zou hebben. Helaas op maandag 28 juli geen signaal. Wel een brief waar ik op de hoogte gesteld wordt dat ik een wijziging heb aangevraagd van Royaal naar starter en dat ze dit zullen omzetten voor mij. Gelukkig heb ik niets gevraagd, dus maar weer gebeld. Bij deze dame aangegeven dat ik graag het royaal pakket terug wil en dat ik graag een schriftelijke bevestiging met handtekening wil zien, voor de door hen doorgevoerde wijziging. Tenslotte is het met mijn toestemming, volgens de brief dan, dus dan is er vast bewijs dat ik het heb aangevraagd. Op deze vraag wordt aangegeven dat UPC niet op die manier werkt. Dus geen bewijs. Ik zal niet herhalen welk gesprek hierop volgt. We zijn nu een week verder en nog steeds is er geen royaal pakket. Vandaag weer gebeld. Het kan wel 24 tot 72 uur duren voordat het wordt geactiveerd. Waarop ik de domme vraag stel, waarom dit zo lang moet duren, want het was ook binnen 1 dag omgezet, dus andersom moet toch ook kunnen. Daarbij staat overal dat het binnen 24 uur wordt geactiveerd.
Heeft iemand een idee, bij wie ik moet zijn om dit alles op te laten lossen? Of toch maar gewoon een schotel nemen?
Op 20 mei zijn wij verhuisd en al wat er was geen digitale TV. Die dag dan ook het eerste telefoontje naar UPC gepleegd, om te vragen waar mijn box bleef. Helaas was mijn bestelling niet doorgekomen, dus of ik maar opnieuw wilde bestellen. Zo gezegd zo gedaan. Opnieuw besteld met de mededeling dat ik het snel wilde hebben. Helaas is snel niet een woord dat voorkomt in het woordenboek van UPC. Een week wachten en nog steeds niets. Ok eerst maar op huwelijksreis en daarna zien we wel weer. Begin juni weer terug van vakantie. Nog steeds niets. Weer gebeld.
Bestelling was niet binnengekomen. Gevraagd om het in orde te maken. Na nog vele telefoontjes had ik 4 dagen later mijn box binnen. Het is ondertussen 16 juni. Gelukkig heb ik een gewone box binnen met DVR. Ik had een HD box gevraagd. Weer gebeld. Er wordt meegedeeld dat ik deze box maar moest activeren en dat de HD box er aan komt. Zo gezegd zo gedaan. Helaas er blijkt een storing in de wijkcentrale, dus er komt onvoldoende signaal binnen. Maar weer gebeld. Er wordt medegedeeld dat er een monteur langs komt. Monteur is geweest en heeft alles intern in orde gemaakt, maar helaas kan hij niet in de wijkcentrale. Via deze monteur een nieuwe afspraak gemaakt voor 2 dagen later. Er wordt gezegd dat deze monteur tussen 9 - 11 uur zal komen. Ook blijkt dan weer dat UPC medewerkers geen klok hebben, want een ochtend afspraak geldt tot 13 uur. Bij mijn weten is dat middag, maar niet bij onze vrienden van UPC. Om 12:30 uur komt de goede man en met een uur heeft hij alles werkend. Het heeft de firma UPC slechts een maand gekost om alles in orde te maken.......... dacht ik.
Na twee weken heb ik ineens geen On demand meer. Opnieuw gebeld. Bij de diagnose van kanaal 999, staan allemaal foutmeldingen. Alles geprobeerd. UPC biedt aan om een monteur langs te sturen, maar er wordt gelijk bijgezegd dat als het aan de interne bekabeling ligt, dan moet ik alles betalen. Ik ken mijn vrienden van UPC langer dan vandaag, want ik kan nu al voorspellen dat het daaraan ligt. Op die manier mag ik het betalen. Ik kies er dus voor om het dan maar zonder On demand te doen.
Afgelopen 25 juli heb ik ineens geen Royaal pakket meer, maar een starterpakket. Er is toegezegd om 3 maanden royaal te hebben en dat nog wel gratis. Dus gelijk gebeld en er wordt mij toegezegd dat ik binnen 24 uur weer het totaal pakket zou hebben. Helaas op maandag 28 juli geen signaal. Wel een brief waar ik op de hoogte gesteld wordt dat ik een wijziging heb aangevraagd van Royaal naar starter en dat ze dit zullen omzetten voor mij. Gelukkig heb ik niets gevraagd, dus maar weer gebeld. Bij deze dame aangegeven dat ik graag het royaal pakket terug wil en dat ik graag een schriftelijke bevestiging met handtekening wil zien, voor de door hen doorgevoerde wijziging. Tenslotte is het met mijn toestemming, volgens de brief dan, dus dan is er vast bewijs dat ik het heb aangevraagd. Op deze vraag wordt aangegeven dat UPC niet op die manier werkt. Dus geen bewijs. Ik zal niet herhalen welk gesprek hierop volgt. We zijn nu een week verder en nog steeds is er geen royaal pakket. Vandaag weer gebeld. Het kan wel 24 tot 72 uur duren voordat het wordt geactiveerd. Waarop ik de domme vraag stel, waarom dit zo lang moet duren, want het was ook binnen 1 dag omgezet, dus andersom moet toch ook kunnen. Daarbij staat overal dat het binnen 24 uur wordt geactiveerd.
Heeft iemand een idee, bij wie ik moet zijn om dit alles op te laten lossen? Of toch maar gewoon een schotel nemen?
