O
Olaf1984
Hoi,
Ik heb sinds 1 week de volgende tv: https://www.pixmania-pro.nl/nl/nl/647605/art/lg/32lg2000-televisie.html
Nu heb ik op die tv met upc digitale tv niet beeld waar ik heel blij mee ben. (aangesloten via bijgeleverde scart)
Het is vooral goed te zien met voetbal wedstrijden het beeld lijkt als het ware een beetje onscherp. Ook zie je bij sommige uitzendingen vooral op rtl dat de gezichten een beetje vlekkerig zijn, de kleuren lopen niet mooi over.
Ook ziet je dit rondom het menu van upc. Je ziet bijvoorbeeld rondom de logo's (bijvoorbeeld als de achtergrond van het rlt logo wit is) een beetje pixelachtig randje. En de kleur knoppen die je in het upc menu ziet lopen niet mooi over van donker naar licht. Net alsof je je computer scherm op minder kleuren zet ofzo.
Iemand enig idee wat dit is? Het is niet altijd vooral bij uitzendingen waar veel warmere kleuren in gebruikt wordt.
Ik heb al veel lopen klooien in de instellingen van mijn scherm zonder resultaat.
Ik heb sinds 1 week de volgende tv: https://www.pixmania-pro.nl/nl/nl/647605/art/lg/32lg2000-televisie.html
Nu heb ik op die tv met upc digitale tv niet beeld waar ik heel blij mee ben. (aangesloten via bijgeleverde scart)
Het is vooral goed te zien met voetbal wedstrijden het beeld lijkt als het ware een beetje onscherp. Ook zie je bij sommige uitzendingen vooral op rtl dat de gezichten een beetje vlekkerig zijn, de kleuren lopen niet mooi over.
Ook ziet je dit rondom het menu van upc. Je ziet bijvoorbeeld rondom de logo's (bijvoorbeeld als de achtergrond van het rlt logo wit is) een beetje pixelachtig randje. En de kleur knoppen die je in het upc menu ziet lopen niet mooi over van donker naar licht. Net alsof je je computer scherm op minder kleuren zet ofzo.
Iemand enig idee wat dit is? Het is niet altijd vooral bij uitzendingen waar veel warmere kleuren in gebruikt wordt.
Ik heb al veel lopen klooien in de instellingen van mijn scherm zonder resultaat.