- Berichten
- 17.523
- Internet
- Odido
- Ziggo
Vandaag toch maar een Mediabox met DVR op laten halen in een UPC-winkel.
Aanlsuiten en niet meteen werken.
Ergens gaat de aansluiting via een videorecorder - harddiskrecoder niet goed en kwam er geen beeld.
Dan maar even de scart-kabel rechtstreeks in de TV en toen werkte het wel meteen.
Zo! Wat een verschil!
Ik dacht dat ik al een goed en strak beeld had maar nu is het veel beter.
En dat op een oude eenvoudige CRT-TV.
Nog wel wat puntjes van kritiek maar dat zal ik wel ergens kunnen vinden in de handleiding.
Nederland-3 vraagt om een pincode, iedere keer weer en dat is niet handig.
Beeld staat op 4:3 maar er valt wel iets af aan de randen.
De uitzending is breedbeeld maar via de mediabox is het altijd 4:3, zou ik dan toch breedbeeld moeten instellen?
Van die dingen dus maar dat is leuk om uit te zoeken.
In ieder geval 3 maanden voor niets proberen.
En leuk om allemaal uit te zoeken hoe het allemaal werkt.
Ik lig al 10 maanden plat in bed en had alle analoge zender al gehad.....
M.v.g,
Robèrt
Aanlsuiten en niet meteen werken.
Ergens gaat de aansluiting via een videorecorder - harddiskrecoder niet goed en kwam er geen beeld.
Dan maar even de scart-kabel rechtstreeks in de TV en toen werkte het wel meteen.
Zo! Wat een verschil!
Ik dacht dat ik al een goed en strak beeld had maar nu is het veel beter.
En dat op een oude eenvoudige CRT-TV.
Nog wel wat puntjes van kritiek maar dat zal ik wel ergens kunnen vinden in de handleiding.
Nederland-3 vraagt om een pincode, iedere keer weer en dat is niet handig.
Beeld staat op 4:3 maar er valt wel iets af aan de randen.
De uitzending is breedbeeld maar via de mediabox is het altijd 4:3, zou ik dan toch breedbeeld moeten instellen?
Van die dingen dus maar dat is leuk om uit te zoeken.
In ieder geval 3 maanden voor niets proberen.
En leuk om allemaal uit te zoeken hoe het allemaal werkt.
Ik lig al 10 maanden plat in bed en had alle analoge zender al gehad.....

M.v.g,
Robèrt


