M
m.noort113
Hallo,mensen
Wie weet of het mogelijk is om mijn digitale tv en hd abonnement op te zeggen,
en mijn internet te behouden want dat werkt wel goed!
Ik heb nu een alles in een pakket en loopt in dec 2010 af!
mvg,m.noort113
Wie weet of het mogelijk is om mijn digitale tv en hd abonnement op te zeggen,
en mijn internet te behouden want dat werkt wel goed!
Ik heb nu een alles in een pakket en loopt in dec 2010 af!
mvg,m.noort113