• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Digitale tv op te zeggen met allesineen pakket?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter m.noort113
  • Startdatum Startdatum
M

m.noort113

Hallo,mensen

Wie weet of het mogelijk is om mijn digitale tv en hd abonnement op te zeggen,
en mijn internet te behouden want dat werkt wel goed!

Ik heb nu een alles in een pakket en loopt in dec 2010 af!


mvg,m.noort113
 
Lijkt mij geen probleem, echter zul je naar verhouding meer voor je internet gaan betalen. Gewoon opzeggingen bellen en zeggen dat je alles wilt opzeggen behalve internet. Dikke kans dat je dan een vette korting krijgt als je het bij het oude houd.
 
Terug
Bovenaan