• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

digitale telefonie modem op tilt

  • Onderwerp starter Onderwerp starter nosferatu
  • Startdatum Startdatum
N

nosferatu

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Zodra ik mijn modem aansluit op het kastje van mijn telefoonlijn in de meterkast slaat de modem op tilt. Alle lampjes beginnen te knipperen.
In de huiskamer is dan nog niet eens een telefoon aangesloten op de wandcontactdoos.
Wanneer ik een telefoon rechtstreeks aansluit kan ik gewoon bellen ???

Help
 
Dat is normaal  >:D
Je sluit jouw telefonie modem nu rechstreeks aan op de telefoonlijn van KPN  :9
Je moet de draden die van KPN afkomen loshalen van jouw huisinstallatie.
 
maar kan ik dan niet gewoon de telefoonlijn gebruiken die al door mijn huis ligt???
 
Jawel, als je die maar loskoppelt van wat er van KPN in de meterkast je huis binnenkomt, wat Johnny al zei.
 
ik heb dus in de meterkas 2 kastjes van de kpn.
de eerste daar komt de hoofdlijn op binnen en het tweede kaste heeft 2 aansluitingen, line 1 en line 2.
Het kastje in niet een huiscentrale. dus ik zou denken.
koppel de hoofdlijn van het kastje met de line 1 en line2 los (de hoofdlijn zit alleen via de rj11 op de line 1 aansluiting) en sluit een kabel met rj11 aansluiting op de line1 aansluiting en de moden van UPC??
 
Heb het al gevonden.

ik had de modem op het binnenkomende signaal van de kpn aangesloten :P
niet echt handig
 
nosferatu zei:
Heb het al gevonden.

ik had de modem op het binnenkomende signaal van de kpn aangesloten  :P
niet echt handig
Dat bedoelde ik dus. ;D
 
Terug
Bovenaan