• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Digitale radio schakelt dvr elke 2 uur uit?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Gebak
  • Startdatum Startdatum
G

Gebak

Ik luister nu thuis naar de top 4000 via digi radio op de dvr dus staat lang aan en elke 2 uur schakelt de box zichzelf spontaan uit???
 
Staat de box toevallig ook op een eco mode?
Ik heb die van mij namelijk ook ingeschakeld dat deze na 2 uur op de standbay mode gaat!

Misschien handig om in het menu even naar de engergiebesparing instelling te kijken! ;)
 
Gebak zei:
Ik luister nu thuis naar de top 4000 via digi radio op de dvr dus staat lang aan en elke 2 uur schakelt de box zichzelf spontaan uit???
Ik schat dat ik al weet hoe dit komt.
Welke box heb je?

Ga naar menu --> Instellingen --> Energiezuinige stand.

Kijk eens bij Ga naar automatisch naar standy: staat dit AAN, UIT of S'nachts.
Daaronder staat een tijd, vermoeidelijk staat die nu op 120 min (dus 2 uur)
Zet bovenstaande UIT en hij blijft aan.

Edit, HappyLinda was mij voor.


Maar goed als je de optie nooit hebt bekeken, staat hij aan, staat namelijk standaard aan. ;)
 
top dank jullie dat zal het vast zijn. ik kijk vanavond thuis even ben nu helaas op het werk....
 
davy16 zei:
Ik schat dat ik al weet hoe dit komt.
Welke box heb je?

Ga naar menu --> Instellingen --> Energiezuinige stand.

Kijk eens bij Ga naar automatisch naar standy: staat dit AAN, UIT of S'nachts.
Daaronder staat een tijd, vermoeidelijk staat die nu op 240 min (dus 2 uur)
Zet bovenstaande UIT en hij blijft aan.

Edit, HappyLinda was mij voor.


Maar goed als je de optie nooit hebt bekeken, staat hij aan, staat namelijk standaard aan. ;)

Sinds wanneer is 240 minuten gelijk aan 2 uur? :o
 
Maar wel vreemd dat dit alleen bij radio luisteren gebeurt dan. Bij tv kijken (langer als 2 uur) is me dit nog niet overkomen.
 
Gebak zei:
Maar wel vreemd dat dit alleen bij radio luisteren gebeurt dan. Bij tv kijken (langer als 2 uur) is me dit nog niet overkomen.
Maar misschien kijk je geen 2 uur lang tv achter elkaar?
En je zapt waarschijnlijk tijdens het TV kijken wel eens, en met muziek luisteren niet.

@TVL,
Oeps, verkeerd heb het aangepast :embarassed:
 
davy16 zei:
Ik schat dat ik al weet hoe dit komt.
Welke box heb je?

Ga naar menu --> Instellingen --> Energiezuinige stand.

Kijk eens bij Ga naar automatisch naar standy: staat dit AAN, UIT of S'nachts.
Daaronder staat een tijd, vermoeidelijk staat die nu op 120 min (dus 2 uur)
Zet bovenstaande UIT en hij blijft aan.

Edit, HappyLinda was mij voor.

Maar goed als je de optie nooit hebt bekeken, staat hij aan, staat namelijk standaard aan. ;)

Opgelost, allen dank voor het meedenken!
 
Terug
Bovenaan