G
gerben
Nu ik vandaag een dagje lekker thuis ben, vind ik het fijn om weer eens lekker de radio aan te hebben. Wat ik me de laatste tijd over verbaas.
Is dat de stream van Arrow Classic Rock # 852 uitermate slecht is (zelfs de reklameblokken). De overige kanalen doen het goed. zonder ongepaste ruis.
SUBLIEM, Arrow Jazz is kraakhelder.
Hebben meer mensen hiermee de zelfde ervaringen?
Helaas is arrow niet te ontvangen in de ether
Is dat de stream van Arrow Classic Rock # 852 uitermate slecht is (zelfs de reklameblokken). De overige kanalen doen het goed. zonder ongepaste ruis.
SUBLIEM, Arrow Jazz is kraakhelder.
Hebben meer mensen hiermee de zelfde ervaringen?
Helaas is arrow niet te ontvangen in de ether

