C
curica
Hi, heeft nog iemand anders het echt oude abonnement van UPC:
digitaale televisie + extra channel pack + extra HD box met HD kanalen (nog voordat royaal bestone en toen je HD box nog gewoon extra erbij kon nemen?)
vandaag hebben wij een brief gehad dat ons abonement te laag was en dat het wordt aangepast omdat het huidige niet meer bestaat.
Bellen met de helpdesk leverde volgende informatie:
zij beweeren dat wij nooit voor de HD box betaald, omdat ons abonnement toen we de HD box hebben genomen eigenlijk had moeten overgaan naar royaal. en dat dit dus nu gebeurd.
Zij beweeren dat het nooit mogelijk was om HDbox en kanalen te nemen zonder aanpassing van het abonnement.
Maar dit is niet juist, toen wij de HD box hebben genomen bestond het Digitale TV abonemen met extra channel packet gewoon nog en kon je de HD box en kanalen voor een extra bedrag erbij nemen.
Toen bestond nog geen ander abonement, dus was overgaan naar roaal helemaal niet mogelijk.
Is er nog iemand op het forum die dit probleem heeft of die wel het oude DTV abonement + ECP + HDTV heeft?
Als zij willen dat oude abonees overgaan naar het nieuwe abonement kunnen zij dat ook gewoon zeggen en geen verhalen verzinnen over dat het nooit mogelijk was om HDTV extra erbij tenemen!!!!
Weer eens jammer!
Curica
digitaale televisie + extra channel pack + extra HD box met HD kanalen (nog voordat royaal bestone en toen je HD box nog gewoon extra erbij kon nemen?)
vandaag hebben wij een brief gehad dat ons abonement te laag was en dat het wordt aangepast omdat het huidige niet meer bestaat.
Bellen met de helpdesk leverde volgende informatie:
zij beweeren dat wij nooit voor de HD box betaald, omdat ons abonnement toen we de HD box hebben genomen eigenlijk had moeten overgaan naar royaal. en dat dit dus nu gebeurd.
Zij beweeren dat het nooit mogelijk was om HDbox en kanalen te nemen zonder aanpassing van het abonnement.
Maar dit is niet juist, toen wij de HD box hebben genomen bestond het Digitale TV abonemen met extra channel packet gewoon nog en kon je de HD box en kanalen voor een extra bedrag erbij nemen.
Toen bestond nog geen ander abonement, dus was overgaan naar roaal helemaal niet mogelijk.
Is er nog iemand op het forum die dit probleem heeft of die wel het oude DTV abonement + ECP + HDTV heeft?
Als zij willen dat oude abonees overgaan naar het nieuwe abonement kunnen zij dat ook gewoon zeggen en geen verhalen verzinnen over dat het nooit mogelijk was om HDTV extra erbij tenemen!!!!
Weer eens jammer!
Curica