• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Digitaal pakket met films, tv op bestelling, uitzending gemist

  • Onderwerp starter Onderwerp starter asserboy
  • Startdatum Startdatum
A

asserboy

Volgens een nieuwsbericht in de telegraaf:
UPC gaat vanaf volgende maand op grote schaal films en televisieprogramma’s op bestelling introduceren.

Zou VOD dan landelijk geintroduceerd worden?
 
Ik zeg 11 juni in Amsterdam:
De dienst is geactiveerd in Brabant en zal vanaf 11 juni in Amsterdam en vanaf juli verder in Nederland worden uitgerold.
(bron Admanager.nl)
 
johngazon zei:
Het word steets later met upc zeg.

Ik vind dit een rare reactie.
De uitrol van VOD verloopt helemaal niet "steeDs later".
16 april in Brabant gestart, we zitten nu half mei.
11 juni is erg dichtbij.
Wat valt er nou toch te klagen?
Zucht...
 
Als het in brabant was gestart had het gelijk ovenral kunne gebeuren.
 
johngazon zei:
Als het in brabant was gestart had het gelijk ovenral kunne gebeuren.
::)

Als het niet alleen in Brabant was gestart, hadden wij hier massaal geklaagd over de opstartproblemen bij zo'n grootscheepse uitrol.
UPC leert blijkbaar toch (hardleers, maar toch) van eerder gemaakte fouten.
Een gefaseerde doordachte aanpak (b)lijkt zinvol.

Groet,
René
 
renevanheugten zei:
::)

Als het niet alleen in Brabant was gestart, hadden wij hier massaal geklaagd over de opstartproblemen bij zo'n grootscheepse uitrol.
UPC leert blijkbaar toch (hardleers, maar toch) van eerder gemaakte fouten.
Een gefaseerde doordachte aanpak (b)lijkt zinvol.

Groet,
René

Hoezo opstartproblemen? Het is toch door een grote groep gebruikers in den lande getest? Je mag toch aannemen dat 90% v/d kinderziektes er tijdens de test is uitgekomen.
 
Terug
Bovenaan