E
Edkros
Hallo,
Ik wil met mijn Humax IR Fox C digitaal kijken en analoog opnemen met mijn JVC DVD recorder.
Dit moet mogelijk zijn volgens Ziggo! Maar hoe sluit ik het aan?
Volgens mijn beschrijving van de DVD recorder: coax (muur) naar Humax, van Humax naar DVD recorder, en van DVD recorder naar Sharp LCD TV.
Ik heb nu perect beeld maar als ik de recorder aanzet krijg ik sneeuw, en als ik de recorder naar de zenders laat zoeken (aut) vind hij niets.
Welke knappe bol kan mij hierbij helpen?
Groeten Ed
Ik wil met mijn Humax IR Fox C digitaal kijken en analoog opnemen met mijn JVC DVD recorder.
Dit moet mogelijk zijn volgens Ziggo! Maar hoe sluit ik het aan?
Volgens mijn beschrijving van de DVD recorder: coax (muur) naar Humax, van Humax naar DVD recorder, en van DVD recorder naar Sharp LCD TV.
Ik heb nu perect beeld maar als ik de recorder aanzet krijg ik sneeuw, en als ik de recorder naar de zenders laat zoeken (aut) vind hij niets.
Welke knappe bol kan mij hierbij helpen?
Groeten Ed