• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

digitaal kijken en analoog opnemen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Edkros
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
E

Edkros

Hallo,
Ik wil met mijn Humax IR Fox C digitaal kijken en analoog opnemen met mijn JVC DVD recorder.
Dit moet mogelijk zijn volgens Ziggo! Maar hoe sluit ik het aan?
Volgens mijn beschrijving van de DVD recorder: coax (muur) naar Humax, van Humax naar DVD recorder, en van DVD recorder naar Sharp LCD TV.
Ik heb nu perect beeld maar als ik de recorder aanzet krijg ik sneeuw, en als ik de recorder naar de zenders laat zoeken (aut) vind hij niets.

Welke knappe bol kan mij hierbij helpen?

Groeten Ed
 
Heel erg bedankt, ga er morgen mee aan de slag.

Ed
 
He Mr Parker,

Het werkt perfect, nogmaals mijn dank.

MVG Ed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan