• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Digitaal geluid werkt niet direct bij Motorola 4000

Tony

Forum Gebruiker
Berichten
2.653
Internet
  1. KPN
Digitale TV
  1. KPN
Ik heb sinds een week of twee de Motorola 4000. Altijd een 5000 gehad maar die is vervangen omdat het beeld te vaak bleef hangen.

Nu heb ik het volgend probleem:  als ik tv aanzet en zet digitaal geluid aan van mijn installatie, die is verbonden met de digitale aansluiting van de 4000,  dan werkt dat meestal niet.
Moet ik de decoder resetten en op gegeven moment pakt ie....

Is heel irritant en bij de 5000 had ik daar nooit geen last van.
Sinds dat de klachten zijn er zijn van beeld bevriezen, werkt DTV nooit meer gewoon zoals het hoort....
Monteur is hier al geweest en die zegt ook....tja..komt allemaal heel precies DTV maar weet dus ook geen oplossing als alleen een andere 2e hands decoder te plaatsten. Het bevriezen van het beeld is trouwens ook nog niet helemaal weg.

Is dit herkenbaar bij anderen? en ik heb toch het vermoeden dat er iets in het netwerk van UPC niet goed loopt. Locatie Zuid-Oost Brabant.
 
Tony zei:
Het bevriezen van het beeld is trouwens ook nog niet helemaal weg.

Is dit herkenbaar bij anderen? en ik heb toch het vermoeden dat er iets in het netwerk van UPC niet goed loopt. Locatie Zuid-Oost Brabant.

Idem hiersinds enkele weken om de x tijd blijft beeld even stil staan (motorola 4000 serie geloof ik), een kennis van mij heeft dezelfde decoder en die vertelde me vanmiddag dat hij exact hetzelfde had de laatste tijd.
Ook ik heb al gebeld naar UPC (morgen weer bellen) en die hebben een reset gedaan wat geen effect had, als klacht niet verholpen was dan moest ik terug bellen voor een afspraak vooe een monteur.

Mijn kennis en ik wonen ook in ZO brabant (regio asten-deurne), ik vermoed ook dat er iets in het nerwerk niet klopt, maar voordat UPC deze conclusie trekt en erachter komt zijn we zoals gewoonlijk weer ettelijke maanden verder....
 
Het digitale geluid heb ik nog niet geprobeerd maar het bevriezen van het beeld wordt bij mij ook steeds erger. :-\
Ik heb ook de 4000 (Geldrop)
 
Ik zit in Eindhoven dus het probleem ligt niet bij mij.....iets wat ze snel zeggen bij de helpdesk.
We hebben dus een regionaal probleem... ;D maar maak ze dat maar eens wijs... :-\

Iedereen die klachten heeft...bellen!!!! het enigste wat werkt. Het speelt al een aantal weken, sinds het loslaten van de datalimieten bij Chello.
Algemeen netwerkprobleem ???
 
Ik heb zojuist gebeld en men wilde een afspraak maken.

Ik heb gezegd dat meerdere mensen dit probleem had en dat het in het netwerk moest liggen, bij UPC was zoals gewoonlijk weer niets bekend van dit probleem.

Dus een vriendelijk verzoek aan iedereen die dezelfde problemen heeft bel svp UPC en vermeld er duidelijk bij dat op deze sites meer meldingen zijn van dit probleem!!
 
Terug
Bovenaan