M
migroen
Sinds 3 weken digitale TV.
Op zich zeer tevreden over kwaliteit die is perfect. We kregen gratis de Digi1 decoder en dat is mijn probleem ook direct.
Elke dag moet ik de decoder minimaal 1x opnieuw opstarten door de stekker eruit te halen en soms ook de smartcard om de volgende problemen op te lossen. Na een boot werkt alles weer maar is natuurlijk niet zoals het hoort. Het kan altijd een keer voorkomen maar als dit een dagelijk handeling gaat worden dan wordt het een andere verhaal.
- Beeld wordt plotseling zwart. Geluid en info doen het wel gewoon
- E19 foutmelding
- Decoder reageert niet meer. Ook uitzetten met AB of met de hand lukt dan niet meer.
Zijn er meer mensen met deze problemen.
Ik zag dat de firmware van +/- een jaar terug is en er is geen update beschikbaar volgens de decoder.
Op zich zeer tevreden over kwaliteit die is perfect. We kregen gratis de Digi1 decoder en dat is mijn probleem ook direct.
Elke dag moet ik de decoder minimaal 1x opnieuw opstarten door de stekker eruit te halen en soms ook de smartcard om de volgende problemen op te lossen. Na een boot werkt alles weer maar is natuurlijk niet zoals het hoort. Het kan altijd een keer voorkomen maar als dit een dagelijk handeling gaat worden dan wordt het een andere verhaal.
- Beeld wordt plotseling zwart. Geluid en info doen het wel gewoon
- E19 foutmelding
- Decoder reageert niet meer. Ook uitzetten met AB of met de hand lukt dan niet meer.
Zijn er meer mensen met deze problemen.
Ik zag dat de firmware van +/- een jaar terug is en er is geen update beschikbaar volgens de decoder.

