R
ronald_koeman
Ongeveer eens per week moet ik mijn Sitecom router handmatig een DHCP renew laten doen om ervoor te zorgen dat m'n internet verbinding weer werkt. Volgens mij komt dit omdat z'n DHCP lease verloopt en er geen nieuwe IP wordt toegekend.
Waar kan dit aan liggen, fout in de router, verkeerde instelling, router kan niet overweg met kabelmodem....?
Iemand een idee?
Waar kan dit aan liggen, fout in de router, verkeerde instelling, router kan niet overweg met kabelmodem....?
Iemand een idee?