Z
zonljmv
Na onderhoudswerkzaamheden in postcodegebied 2272 in de nacht van 5 op 6 mei heb ik problemen met DHCP.
Resetten van het modem helpt niet.
Er is blijkbaar geknoeid met de DHCP-servers van Ziggo, want de servers geven verkeerde parameterwaarden.
Het broadcastaddress wordt op 255.255.255.255 gezet en de MTU op 576.
Bovendien krijg ik steeds een ander IP-adres, terwijl ik daarvoor al sinds 2006 steeds hetzelfde IP-adres kreeg.
Hopelijk is er bij dit forum iemand van Ziggo, die hier iets aan kan doen.
Mijn ervaring bij Ziggo (Casema-gebied) met technische vragen is, dat er na invullen van het Internetformulier niet eens een antwoord wordt gegeven.
Over de kwaliteit van de helpdesk wil ik het al helemaal niet hebben.
Een fatsoenlijk antwoord van Ziggo zou mijn waardering voor dit bedrijf een stuk verbeteren.
Mocht er geen fatsoenlijk antwoord van Ziggo komen, dan zou ik het op prijs stellen, dat de leiding van dit gebruikersplatform met Ziggo gaat praten over de hoognodige verbetering van de technische klantenservice.
Resetten van het modem helpt niet.
Er is blijkbaar geknoeid met de DHCP-servers van Ziggo, want de servers geven verkeerde parameterwaarden.
Het broadcastaddress wordt op 255.255.255.255 gezet en de MTU op 576.
Bovendien krijg ik steeds een ander IP-adres, terwijl ik daarvoor al sinds 2006 steeds hetzelfde IP-adres kreeg.
Hopelijk is er bij dit forum iemand van Ziggo, die hier iets aan kan doen.
Mijn ervaring bij Ziggo (Casema-gebied) met technische vragen is, dat er na invullen van het Internetformulier niet eens een antwoord wordt gegeven.
Over de kwaliteit van de helpdesk wil ik het al helemaal niet hebben.
Een fatsoenlijk antwoord van Ziggo zou mijn waardering voor dit bedrijf een stuk verbeteren.
Mocht er geen fatsoenlijk antwoord van Ziggo komen, dan zou ik het op prijs stellen, dat de leiding van dit gebruikersplatform met Ziggo gaat praten over de hoognodige verbetering van de technische klantenservice.