• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Dexter plotseling weg van on demand

  • Onderwerp starter Onderwerp starter YorickB
  • Startdatum Startdatum
Y

YorickB

Hallo allemaal,

Tot mijn verbazing zie ik dat het vierde seizoen van Dexter ineens is verdwenen van 13th Street On Demand - en ik had pas vier afleveringen gezien. Iemand enig idee waarom de serie weg is?

tnx!
 
Grappig dat je hier over begint.

Zat ook te kijken naar S4 en ook de eerste 4 afleveringen gezien.

En plots is het hele seizoen verdwenen, wel een beetje raar inderdaad.
Maar waarom het nu komt kan ik je dus niet vertellen.
 
fido zei:
Grappig dat je hier over begint.

Zat ook te kijken naar S4 en ook de eerste 4 afleveringen gezien.

En plots is het hele seizoen verdwenen, wel een beetje raar inderdaad.
Maar waarom het nu komt kan ik je dus niet vertellen.

Ik neem aan dat 13th street zelf verantwoordelijk is voor het vullen van OnDemand, het valt me op dat ze daar niet echt veel aandacht aan besteden en maar een beetje hap-snap voortrommelen, jammer :'(
 
De series die bij 13th street en syfy on demand staan zouden op dezelfde manier moeten werken als alle andere on demand zenders dus na verloop van tijd moeten ze ze weer verwijderen (van eigenaar Showtime in dit geval). In dit geval was dat +/- 1 maand. Seizoen 4 van Dexter stond ergens vanaf begin april in on demand aanbod. Nu een maand verder blijkbaar weer verwijderd helaas.

In onderstaand topic in 13th street on demand hadden we t er er enkele maanden geleden ook al over.
https://ziggoforum.nl/topics/33590/

Ik heb zelf Dexter tot 4-6 via on demand gekeken. Ik wijk nu zelf uit naar computer om via nieuwsgroep voor 4-7 tot 4-12 te kijken.

Want de (Europese) dvd is nog niet beschikbaar van seizoen 4 helaas bij play.com of cdwow.nl danwel bol.com
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij elke aflevering staat tot wanneer deze beschikbaar is. Soms wordt deze verlengd maar het komt zoals je merkt ook voor dat deze daadwerkelijk verwijderd worden.
 
Er is al wel meer verdwenen bij on demand om plaats te maken voor betaalde series. Net zoals bij alle andere klachten die je hier vind zul je geen oplossing vinden en UPC zal echt niet sorry zeggen en de serie terug zetten.

Als je een serie wilt volgen en blijven volgen kun je hem beter "gewoon" downloaden ;)
 
De laatste aflevering van serie 4 is trouwens wel heel akelig... Dus weet waar je aan begint.

Paul (een liefhebber)
 
Paul4321 zei:
De laatste aflevering van serie 4 is trouwens wel heel akelig... Dus weet waar je aan begint.

Paul (een liefhebber)

Dat heb ik ook begrepen. Ik moet nog steeds seizoen 4 aflevering 6-12 kijken maar heb 3 vrienden die wel al tot eind hebben gezien en zitten nu de hele tijd rare eindes te bespreken (niet de echte) met aliens :)
 
Terug
Bovenaan