J
jelle boot
device restart cisco 3925 bridge mode
voor heen dat de modem niet in de bridge mode stond was er een menu om te restarten, nu in de bridge zie ik het niet meer
is er een andere manier? steeds weer de meterkast in is niet zo handig
mvg Jelle
voor heen dat de modem niet in de bridge mode stond was er een menu om te restarten, nu in de bridge zie ik het niet meer
is er een andere manier? steeds weer de meterkast in is niet zo handig
mvg Jelle
