• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

device restart cisco 3925 bridge mode

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jelle boot
  • Startdatum Startdatum
J

jelle boot

device restart cisco 3925 bridge mode

voor heen dat de modem niet in de bridge mode stond was er een menu om te restarten, nu in de bridge zie ik het niet meer

is er een andere manier? steeds weer de meterkast in is niet zo handig

mvg Jelle
 
begrijpt niemand wat ik bedoel of weet niemand het?
 
ik lees meer in de trend van ikwil hem via menu kunnen herstarten, maar als je vaak moet herstarten heb je toch ander probleem ???
 
klopt via menu restarten.

moet toch regelmatig hier met Ziggo
 
Ga je naar http://192.168.100.1 ?
En als het er niet tussen staat, misschien is het dan handig om er een tijdklok tussen te zetten zodat hij elke nacht even uit en weer aan gaat.
Of nog beter, meldt het probleem bij ziggo want je hoort dat ding zelden tot nooit te resetten.
 
Terug
Bovenaan